تابلو چلنیوم چگونه ساخته می شود؟

تابلو چلنیوم چگونه ساخته می شود؟

شاید برایتان سوال باشد که تابلو چلنیوم چیست و اصلا این نوع تابلوسازی چگونه طراحی و ساخته می‌شود! تابلو چلنیوم از زمانی که در صنعت تابلوسازی مطرح شده است، به دلیل ویژگی های ممتاز و بارزی که دارد بسیار مخاطب پسند بوده و استفاده از آن در ساخت تابلو مغازه ‌ها و فروشگاهها نشان دهنده ی اینست که تا چه حد این تابلوسازی نقش مهمی را ایفا می‌کند. تابلو چلنیوم به تابلو حروف برجسته معروف است و نمای خاصی را در بین دیگر تابلوسازی تبلیغاتی به خود اختصاص داده است. شاید به همین خاطر باشد که امروزه مشتریان بیشتر به دنبال تابلو سازی حروف برجسته هستند.

تابلو چلنیوم چگونه ساخته می شود؟

تابلو چلینوم چگونه ساخته می شود؟

جالب است بدانید تابلو چلنیوم چگونه ساخته می شود؟ تابلو چلنیوم، سالهای سال است که مورد استفاده قرار می گیرد، شیک و متفاوت است و با استفاده از لامپ های ال ای دی و یا اس ام دی، یک نورپردازی خاص و قابل توجهی را ایجاد می کند، به گونه ای که در همان نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خودش جذب خواهد کرد. برای طراحی این نوع از تابلو سازی ، از نرم افزار کورل دراو استفاده می کنند. اگر شما نیز قصد دارید خودتان به طراحی تابلو چلنیوم (حروف برجسته) بپردازید، لازم است بدانید که بایستی نرم افزار کورل را نصب کرده و حروف را در آنجا پیاده سازی کنید. این حروف بعد از طراحی در کارگاههای برشکاری توسط دستگاههای سی ان سی و یا لیزر، برش داده می شوند. جالب است بدانید: تابلو چلنیوم از لبه به جنس چلنیوم با ترکیب پلکسی گلاس ساخته می‌شوند و در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی مقاوم است، از این رو می توانید با خیالی آسوده در هر منطقه‌ی جغرافیایی که باشید، تابلو چلنیوم را به بهترین تابلو سازی سفارش دهید. همچنین لبه های این حروف به گونه‌ای ساخته شده‌اند که نه گرد و غبار و نه باران در انجا راه پیدا نخواهد کرد و یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای تابلو مغازه و یا تابلو شرکت ها می‌باشد. زیبایی جزء جدا نشدنی تابلو چلنیوم در صنعت تابلوسازی است که در کنار ویژگی هایی همچون: ماندگاری، طول عمر بالا، استحکام، مقاومت و خوش سبک بودن توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

چرا از تابلو چلنیوم استفاده کنیم؟

اگر قصد تبلیغات مدرن دارید و می خواهید تابلو سازی شما در کوتاهترین زمان ممکن نظر مخاطبان را به خودش جلب کند، تابلو چلنیوم همان تابلوسازی است که انتظارش را دارید. زیبایی و طول عمر دو فاکتور مهم در تابلوسازی های تبلیغاتی است که این تابلو سازی هر دوی این فاکتورها را در خودش دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *