تابلو مغازه چگونه عمل می کند؟

تا بحال به تابلو مغازه ای در مسیر خود یا حینی که رانندگی می کنید توجه کرده اید که بزرگ بودن آنها تا چه اندازه تاثیرگذار بوده و تابلوسازی های تبلیغات بیرونی در حقیقت چه هستند؟ اگر دقت کرده اید، شما تنها نیستید. بسیاری از مالکین یا مدیران از موثر بودن تابلو مغازه و تابلوسازی تبلیغاتی متعجب بوده و در جستجوی پاسخ به این سوال هستند که آیا تابلو مغازه چطور عمل می کند آیا تابلو مغازه و سفارش این نوع تابلوسازی می تواند بازگشت سرمایه خوبی داشته باشد یا خیر. چون هزینه تبلیغاتی شما برای تجارتتان مهم است، نیاز دارید بدانید مصرف کنندگان شما چطور از طریق بازاریابی تابلو سازی تبلیغاتی تاثیر

می پذیرند.

 

شنود پذیری در تابلو سازی

 

مطابق با نسخه 2009 تحقیق ملی Arbitron هر آمریکایی تقریبا 20 ساعت از هر هفته خود را در ماشین می گذراند – به صورت راننده یا سرنشین. بعضی از آمریکاییها به خصوص آنهایی که مسافتهای طولانی تری را طی می کنند زمان بیشتری را در ماشین می گذرانند  و نسبت به آنهایی که در خانه تلویزیون نگاه می کنند بیشتر تابلو مغازه ها و در کل تابلوسازی در خیابان ها را  میبینند ، مجله می خوانند یا به رادیو گوش می دهندبیشتر در معرض تبلیغات از نوع تابلو سازی هستند. استفاده از ساعاتی که مصرف کنندگان شما پشت فرمان اتومبیل هستند می تواند ایده هوشمندانه و استراتژیکی باشد در تابلو سازی.

 

 

آمار

مطابق با آمار Arbitron، تابلوسازی تبلیغاتی بسیار موثر هستند. آن گونه که این تحقیق می گوید گزارش شده است که 71درصد آمریکایی ها اغلب به پیام های تابلوسازی های تبلیغاتی و تابلو مغازه ها در مسیر جاده ها نگاه می کنند، اکثر آمریکایی ها مجذوب تابلو مغازه و تبلیغات بیرونی یک رستوران شده و بعدها مبدل به مشتری دائمی آن رستوران شده اند. حال تابلو مغازه چطور عمل می کند که علاوه بر این، 56 درصد آمریکایی ها گزارش داده اند تا مدتها درباره سرگرم کننده بودن سوژه تبلیغات تابلو مغازه ها باهم گفتگو کرده و در حینی که در جاده بوده اند با این موضوع سرگرم شده اند. درصد کمتری به تلویزیون یا رادیو توجه دارند که نشان می دهد تبلیغات تلویزیونی یا شماره تلفن یا آوردن وب سایت نمایش داده شده روی تابلو سازی بیشتر جلب توجه می کند.

 

تابلو مغازه چطور عمل می کند

البته، جلب توجه یک تابلو مغازه در تابلوسازی به پیروزی در یک نبرد شباهت دارد. همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که مصرف کننده های شما بعد از اینکه تابلوسازی شمارا دیدند عکس العمل نشان داده و مشتری دائمی تجارت شما شوند. تا زمانی که 72 درصد بینندگان تابلو تابلوسازی در مسیر خانه خود واقعا برای خرید اقدام کرده و 68 درصد درحالی که پشت فرمان اتومبیل هستند برای خرید کردن تصمیم می گیرند، در صنعت تابلوسازی تابلو مغازه خوب می تواند به شما کمک کند که روی افراد تاثیر بگذارید و آنها را مجبور به خرید کنید. تحقیق Arbitron گزارش می دهد که 32 درصد رانندگان به تبلیغاتی توجه دارند که  تابلوسازی آن را در طول هفته مشاهده کرده اند. نیمی از پاسخ دهندگان به سوالات گزارش ادعا کرده اند که تبلیغات خاصی از یک تابلو سازی روی آنها تاثیرگذار بوده است.

 

 

تابلوسازی موثر

در حالی که این آمار می توانند به شما تضمین بدهند که تابلوسازی تبلیغاتی می تواند موثر باشد، شما وظیفه دارید در تابلو سازی تابلو مغازه هوشمندانه، خلاق و استراتژیک طراحی کنید که حقیقتا جلب توجه کنند. رانندگان نیاز دارند تا به لحاظ ذهنی درگیر شوند و شما باید اینقدر به تبلیغات ادامه بدهید تا آنها نام شما را به خاطر بسپارند. تبلیغاتی که ادامه دار هستند- مثل تصاویر متعدد، متنهای زیاد و رنگها و فونتهای متفاوت جذابیت چندانی برای رانندگان در حال عبور ندارند. در عوض، تابلوسازی ساده و هوشمندانه سریعا جلب توجه می کنند. به طور مثال میتوان تابلو چلنیوم را که در صنعت تابلوسازی از زیبایی بالایی برخوردار بوده و به علت برجستگی از جذابیت خاص و منحصر به فردی برخوردار است از این قبیل تابلوسازی ها نام برد  اطمینان داشته باشید تجارت شما آشکارا و واضح نمایش داده می شود به طوری که بینندگان با تبلیغات و تابلوسازی برند شما همراه خواهند بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *