متراژ تابلو چلنیوم چگونه محاسبه می شود!

متراژ تابلو چلنیوم چگونه محاسبه می شود!

متراژ تابلو چلنیوم چگونه محاسبه می شود! تابلو چلنیوم در سال 2000 میلادی مطرح شد و از آن زمان تاکنون، یکی از تابلوسازی های پرطرفدار در صنعت تابلوسازی می باشد که مشتریان بسیار بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است. تنوع در رنگ، برجستگی حروف تابلو چلنیوم، مقاومت بالا در برابر نور آفتاب و بارندگی در کنار استحکام و طول عمر بالای این تابلوسازی ، توانسته خودش را در میان دیگر تابلو سازی های تبلیغاتی، به گونه ای دیگر جلوه دهد. امروزه بازار استفاده از تابلو چلنیوم یا تابلو سازی حروف برجسته داغ داغ است و یکی از پیشنهادهای ویژه تابلوسازی ها به مشتری خواهد بود. اما متراژ تابلو چلنیوم چگونه محاسبه می شود؟ برای اطلاع از چگونگی محاسبه متراژ تابلو چلنیوم در تابلو سازی مدرن در این مطلب، با ما همراه باشید.

 

متراژ تابلو چلنیوم چگونه محاسبه می شود!

تابلو چلنیوم چیست؟ و متراژ تابلو چلنیوم چگونه محاسبه می شود!

 

تابلو چلنیوم از یک آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که طی یکسری مراحل آن را به صورت ورق هایی با سطح آیینه می سازند. تابلو چلنیوم در واقع به حروف برجسته معروف است. این حروف قبل از هر کاری، توسط نرم افزار کورل به سلیقه مشتری طراحی و دورگیری می شود، سپس در کارگاههای مخصوص تابلوسازی توسط دستگاه برش لیزر یا سی ان سی برش داده شده و مراحل بعدی را انجام می دهند تا حروف به صورت برجسته ساخته شود. در تابلوسازی برای نورپردازی تابلو چلنیوم نیز از لامپ های اس ام دی و یا ال ای دی استفاده می کنند. از این رو این تابلوسازی یک نورپردازی ویژه ای را خواهند داشت.

ویژگی های تابلوسازی چلنیوم

در صنعت تابلوسازی ایران تابلو چلنیوم یکی از تابلو مغازه های پرفروش است، مخاطبان خاص خودش را دارد و در سطح شهر به وضوح دیده می شوند. این تابلو سازی ها بسیار مقاومت پذیر هستند و در برابر هر نوع آب و هوایی، کوچکترین خط و خشی به خود نمی گیرند. زیبایی، طول عمر بالا در کنار جنس پلکسی گلاس باعث شده تا این تابلو سازی به عنوان بهترین تابلوسازی در میان مردم شناخته شود. اگر به دنبال تابلوسازی با کیفیت، زیبا و متفاوت هستید که در تمام طول شبانه روز به خوبی دید داشته باشد، تابلو حروف برجسته چلنیوم انتخاب مناسبی است.

متراژ تابلو چلنیوم چگونه محاسبه می شود؟

برای قیمت گذاری تابلو چلنیوم در تابلوسازی حروف برجسته مطابق با متراژی که دارد عمل می شود. در واقع متراژ حروف برجسته بر اساس متر محیطی محاسبه می شود و بعد از طراحی حروف در نرم افزار کورل به راحتی می توان اندازه حروف را برآورد و قیمت نهایی را تعیین کرد. در واقع در این روش، طول و عرض نوشته را متر می کنند و قیمت نهایی را به مشتری می دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *