انواع تابلو مغازه

این روزها مدل‌های مختلفی از تابلو مغازه طراحی شده‌اند، به‌این‌ترتیب بسیاری از افراد هنوز نمی‌دانند که کدام سبک از انواع تابلو مغازه برایشان مناسب‌تر است. جنس به‌کاررفته در تابلو مغازه و همین‌طور ساختاری که برای طراحی آن استفاده‌شده است بر روی قیمت و کیفیت محصول تأثیر می‌گذارد.

انواع تابلو مغازه چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از بهترین تابلوهایی هستند که از گذشته تا به امروز کاربرد زیادی دارند این تابلوها در لیست انواع تابلو مغازه تبلیغاتی قرار گرفته‌اند برای تولید انواع تابلو مغازه چلنیوم از ورق‌های آلومینیومی استفاده می‌شود، همین‌طور ورق‌های پلکسی‌گلاس برای تولید حروف برجسته بکار گرفته می‌شود درواقع ورق‌های آلومینیومی برای لبه حروف برجسته هستند و ورق‌های پلکسی‌گلاس برای حروف برجسته طراحی شده‌اند این مدل از انواع تابلو مغازه به‌صورت طلایی، دوبل، پانچ و همین‌طور مدل‌های دیگر طراحی می‌شوند.

 

مشاورین املاک مدرن کامرانیه

انواع تابلو مغازه استیل

در صنعت تابلو سازی تابلو مغازه استیل معمولاً رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی دارند از جنس استیل معمولاً برای سردر مغازه‌ها استفاده می‌شود و همین‌طور برای تابلوهایی که در فضای داخل مغازه قرار دارند نیز مناسب است. انواع تابلوی مغازه استیل از جنس ورقه‌های استیل با کیفیت متنوع طراحی شده‌است جنس استیل ۳۰۴ معمولاً ضد زنگ بوده و بهترین گزینه محسوب می‌شود.

انواع تابلو مغازه استیل به دلیل براقیت و درخشانی که دارند بسیار زیبا هستند و مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند. معمولاً تابلو استیل در ۲ رنگ نقره‌ای و طلایی و یا ترکیبی عرضه می‌شود که ظاهری بسیار جذاب و بی‌نظیر دارد این تابلوها قابلیت برش زیادی دارند و به‌طورکلی اجرای آن‌ها برای محیط‌های متنوع قابل‌قبول خواهد بود. درصورتی‌که قرار است از انواع تابلو مغازه استیل برای مناطق مرطوب استفاده شود می‌بایست به نوع استیل دقت نمایید.

انواع تابلوی بیل‌بورد

درصورتی‌که فکر می‌کنید کسب‌وکار شما به صورتی است که نیاز به تابلوهای بسیار بزرگ دارید و یا قرار است نورپردازی خاصی برای آن در نظر بگیرید تابلوهای بیل‌بورد بهترین گزینه محسوب می‌شود این تابلو معمولاً از سوی صنعتگران و عرضه‌کنندگان عمده کالا مورد تقاضا قرار می‌گیرد. دقت نمایید که برای نصب انواع تابلو مغازه بیل‌بورد نیاز به فضای بزرگی دارید چون معمولاً این تابلوها برای نصب آگهی استفاده می‌شوند. تابلوهای بیل‌بورد دارای پایه‌های بلندی هستند که می‌بایست بطور کاملاً محکم اجرا شوند.

تابلو وکیوم

در لیست انواع تابلو مغازه ، تابلو وکیوم یکی از مدل‌هایی است که با قاب چوبی طراحی می‌شود. درواقع نیاز است که طرح اولیه این تابلو توسط مشتری تعیین شود و سپس قاب با استفاده از دستگاه‌های مخصوص سی ان سی برش خورده و درنهایت به واسطه تجهیزات وکیوم فرم دهی شوند. پس‌از اینکه فرم دهی تابلو صورت گرفت، نیاز است که قطعات در رینگ‌های فلزی قرار بگیرند تا تابلو موقعیت مناسب نصب پیدا نماید. یکی از بخش‌های مهم برای تابلو وکیوم استفاده از جنس پی‌وی سی به‌عنوان زیر ساز تابلو است که البته با دستگاه‌های مخصوصی برش خورده و در نهایت فضایی برای اجرای نور تابلو برای آن در نظر گرفته می‌شود این تابلوها به‌صورت سلیقه‌ای طراحی‌شده و به‌طورکلی همه افراد می‌توانند آن را سفارش دهند ازآنجایی‌که از جنس چوب برای تابلو استفاده‌شده است بهتر است که شرایط آب‌وهوایی منطقه مورد بررسی قرار بگیرد چون در غیر این صورت احتمال خیس شدن چوب وجود دارد.

انواع تابلو مغازه فلزی

تابلوهای فلزی بسیار مشابه با تابلوهای استیل هستند با این تفاوت که در تابلوسازی در ساخت انواع تابلو مغازه فلزی از ورقه‌های فلز استفاده می‌شود این مدل از تابلوها نور را از خود عبور نمی‌دهند درواقع امکان نورپردازی برای آن‌ها وجود ندارد اما در سبک‌های جدید از این تابلوها از حروف و نمای خاصی استفاده می‌شود و در داخل حروف لامپ‌های اس ام دی استفاده خواهد شد. یکی از مواردی که سبب می‌شود انواع تابلو مغازه فلزی مورد استقبال قرار بگیرد قیمت مناسب آن است دقت نمایید که این مدل از انواع تابلو فلزی در سبک  های کوره‌ای، رینگی، پلکسی و همین طور در ابعاد بزرگ عرضه می‌شوند.

انواع تابلو مغازه لبه سوئدی

تابلوئه لبه سوئدی مشابه با مدل چلنیوم طراحی‌شده است اما تفاوتی که بین این ۲ مدل از انواع تابلو مغازه‌ها دیده می‌شود، ورقه‌های پلکسی‌گلاس است دقت نمایید که ورقه‌های پلکسی‌گلاس در تابلوهای چلنیوم در بخش داخل لبه نصب می‌شود اما در تابلوهایی که لبه سوئدی هستند ورقه‌های پلکسی‌گلاس روی لبه قرار می‌گیرند.

تابلوی پترن

تابلو پترن از انواع تابلو مغازه تبلیغاتی جدید محسوب می‌شود که به‌تازگی وارد بازار شده‌است برای تولید این تابلو از ورقه‌های پلکسی‌گلاس استفاده می‌شود که به‌صورت ۲ لایه هستند دقت کنید که این تابلوها شرایط اجرای انواع حروف با اشکال هندسی را دارند و ظاهری بسیار زیبا و جذاب خواهند داشت.

 

تابلو آگاما

تابلوی آگاما از ورق پلکسی‌گلاس مخصوصی استفاده شده‌است و معمولاً به رنگ قرمز و سفید طراحی می‌شود این مدل از تابلوها به‌صورت خاصی حروف را به‌هم متصل می‌سازند.

تابلو لاسوگاسی

تابلوهای لاسوگاسی با توجه به حروف برجسته‌ای که دارند، شهرت زیادی دارد. جنس این تابلوها معمولاً از فلز ساخته می‌شود. این تابلوها هم به‌صورت لامپی و هم به شکل لاتر لایت طراحی می‌شوند. برای طراحی این تابلوها در ابتدا نیاز هست که طرح نهایی کشیده شود و سپس لامپ‌ها اجرا شوند. دقت کنید که می‌بایست سوراخ‌های براساس سرپیچ لامپ در نظر گرفته شود. از سوی دیگر می‌بایست دستگاه لیزر فلزات آن را برش دهد. طراحی این مدل از تابلوها متفاوت از حروف برجسته تابلوهای دیگر است یعنی سطح فلز بین لبه قرار می‌گیرد و با دستگاه جوش لیزری لبه‌ها به بخش رویه جوش داده می‌شود.

تابلوی نئون

می‌دانیم که نئون نوعی گاز بی‌رنگ است انواع تابلو مغازه نئون در مدل‌های الکتریکی طراحی می‌شوند در این مدل از تابلوها از لامپ‌های تخلیه استفاده می‌شود که به‌صورت لوله‌های باریک هستند این مدل از تابلوها دارای ۲ عدد الکترود هستند که به ۲ سر لوله وصل می‌شوند و برق قرمزرنگی از آن عبور می‌کند تابلوهای نئون معمولاً در سطح شهر بسیار دیده می‌شوند.

انواع تابلو مغازه فلکسی

انواع تابلو مغازه فلکسی یا فلکسی فیس وجود دارد که از نظر قیمت بسیار مناسب هستند قسمت رویه این تابلوها قابلیت تعویض دارند شما می‌توانید ظاهر این تابلو را طبق سلیقه خود تغییر دهید و به هر شکل و مدلی که مدنظر است طراحی نمایید.

انواع تابلو مخازن لایت باکس

تابلوهای لایت باکس یا جعبه‌ای معمولاً از جنس پلاستیک، آلومینیوم و یا چوبی هستند منبع نوری که برای تابلوها در نظر گرفته می‌شود از پشت آن بوده و سبب می‌شود که برای محیط‌های تاریک نیز مناسب باشد.

انواع تابلو مغازه پولکی

همان‌طور که از نام این تابلو مغازه مشخص است از جنس پولک ساخته‌شده است و پانل‌های پولکی معمولاً اشکال هندسی مختلفی به‌صورت دایره، مربع و غیره دارند این مدل از تابلوها در مقابل وزش باد به زاویه‌های مختلفی حرکت می‌کنند و نمای زیبایی دارند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *