جدیدترین متریال تابلو مغازه

جدیدترین متریال تابلو مغازه اگر به تازگی فروشگاه خود را افتتاح کرده اید و یا فروشگاه شما قدیمی و سرشناس است اما قصد تعویض تابلو دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب جدیدترین سبک از متریال تابلو مغازه است.

تابلو مغازه چلنیوم پانچ

تابلو چلنیوم از موارد پر تقاضا است اما یکی از سبک های جدید و تکمیل شده این تابلو چلنیوم پانچ نامیده می شود که در اشکال مختلف طراحی شده است و به طور کلی در لیست تابلوهای تبلیغاتی قرار گرفته است. این سبک از تابلوها به صورت پر فروش هستند. نکته مهمی که برای تابلوی چلنیوم در نظر گرفته شده است تنوع در ساخت آن است که بر اساس ایده پردازی های مشخص ارزیابی شده است و از حروف برجسته برای آن استفاده می شود. نام دیگری که برای ای تابلو در نظر گرفته شده است مدل چلنیوم ستاره ای است که در لیست تابلوهای تبلیغاتی پر تقاضا قرار دارد و برای اماکن تجاری بهترین گزینه محسوب می شود.

ساخت تابلو چلنیوم به این صورت است که در زمان برش، بر روی پلکسی گلاس ها اشکال مختلفی اجرا می شود که مطابق با نوع سفارش مشتری است و پس از اینکه مبادرت صورت گرفت ساخت حروف و نورپردازی دنبال شده و نصب صورت می گیرد. درواقع دراین مدل از تابلو سازی رویت نور به صورت درخشان و یا ستاره ای است.

 

 

تابلو لاس وگاسی

تابلوی لاس وگاسی در لیست تابلوهای بسیار مشهور و جدید در دنیای تابلو سازی مشهور است. تابلوی لاس وگاسی، فیلامنتی، حروف فلزی، تابلو نئون و … در این لیست قرار دارد. به طور کلی متریال های به کار رفته برای تابلوهای لاسوگاسی متفاوت هستند و دقیقاً مطابق با سلیقه مشتری ساخته می شوند. همینطور برای طراحی این مدل از تابلوسازی از چوب های ترموود یا کامپوزیت استفاده می شود و ابعاد کلی تابلو را نیز شامل می شود. این سبک از تابلوها هستند که دارای موقعیت اجرای مخصوص به خود بوده و نصاب باید بتواند اجرای آن را به صورت حرفه ای دنبال کند.

 

تابلو استیل رینگی

جدیدترین متریال تابلو مغازه یکی از جدیدترین سبک های تابلو مغازه ، مشهور به تابلو استیل رینگی است. این تابلوها در اشکال مختلفی هستند و هر یک دارای قابلیت نورپردازی مخصوص به خود هستند و در این مدل از تابلوها از حروف های برجسته استیل رینگی استفاده می شود که به صورتی دارای حروف تلفیقی است که از جنس استیل و پلکسی گلاس است. حروف طراحی شده تابلوهای استیل اغلب به صورت رینگ هستند و پس از ساخت در داخل حروف ها قرار می گیرند. رنگ بندی که برای حروف استیل رنگی در نظر گرفته می شود در انواع رنگ استیل و پلکسی گلاس ها هستند.

 

تابلو مغازه استیل پلاستیک

استیل و پلکسی گلاس ها دو سبک بی نظیر تابلو مغازه محسوب می شود که در تابلوسازی کاربرد زیادی دارد. به واسطه این تابلوها می تواند اشکال مدرنی را ایجاد کرد. به طور کلی تابلوهای تبلیغاتی جدید و زیبا با نام های استیل و پلاستیک اجرا می شود که رنگ بندی های مشخصی دارد.

در این سبک از تابلوها از حروف برجسته به صورت تلفیقی استفاده می شود و از دو حروف استیل و پلکسی گلاس برای آن استفاده شده است که پس از ساخت حروف پلکسی گلاس نیاز است که از حروف استیل به صورت رینگی استفاده شود و در نهایت روی حروف پلاستیک قرار بگیرد و گاه نیاز است که بخش پشت حرف نیز از آن استفاده شود.

 

 

تابلو مغازه استیل نور اندریک

تابلو استیل نور اندریک یکی از سبک های جذاب محسوب می شود که شامل حروف های استیل مخصوص بوده و از ورق های استیل مخصوص در آن استفاده شده است. این تابلوهای رنگ های مختلفی دارند. حروف استیل شامل نورپزداری های جذاب است که از نمای روبرو و اصلی مشخص شده است و تنها راه نورپردازی به این صورت است که پس از ساخت نیاز به اس ام دی های بلوکی بوده و باید پشت حروف برجسته قرار بگیرد و مبادرت به نورپردازی شود. پسازاینکه نورپردازی صورت گرفت، نور در بخش زمینه تابلو، تابیده می شود و و از حروف برجسته جدید استفاده می شود که به آن حروف نور اندریک گفته می شود.

تابلو پولکی

جدیدترین متریال تابلو مغازه سبک دیگری از تابلوسازی وجود دارد که مشهور به تابلو پولکی است. یکی از جدیدترین طرح هایی که در تابلو سازی وجود دارد مشهور به تایل های پولکی است. تایل های پولکی اغلب از قبل ساخته شده اند و سایز بندی های مختلفی دارند. این تایل ها در کنار هم قرار می گیرند در نهایت یک تابلو مدرن تولید و اجرا می شود. پس از اینکه ساخت تابلو پولکی انجام شد نیاز است که رنگ بندی های مختلفی برای آن در نظر گرفته شود. همینطور از حروف برجسته مانند حروف استیل و تابلو چلنیوم نیز استفاده می شود که برای تبلیغات و معرفی صنف ها استفاده می شود. قیمت گذاری برای این سبک از تابلوها به صورت متر مربع است.

 

اهمیت تابلو مغازه

تابلو مغازه حرفهای زیادی برای گفتن دارد. در واقع متنی که برای تابلو مغازه انتخاب می شود باید آنقدر ساده و با درک آسان باشد که هر قشری را در بر بگیرد. شما نباید از عباراتی استفاده کنید که شما را اشتباه بگیرند. تابلوی مغازه باید شامل یک آرم یا نام شرکت باشد و البته که نیاز است وابسته به تجارت شما ارزیابی شود. تابلوها اغلب شامل بازاریابی تاکتیکی برای تجارت هستند. وقتی تابلو درستی انتخاب شود میتواند موقعیت کسب و کار شما را متمایز نماید. افزودن تابلو های مغازه ای زیبا وحرفه ای سبب میشود که ظاهر و سبک جذابی ایجاد شود وبه طور کلی موقعیت اجرا بررسی شود.

هر شخص در تجارت خود به دنبال سود بالایی است و نیاز است که کسب و کار بهتری راه اندازی نماید. انتخاب یک تابلو مغازه زیبا و حرفه ای سبب می شود که جذابیت فروشگاه ثابت شود و به عنوان یک تکنیک درآمدزایی مخصوص باشد. البته که سطح ارزیابی تابلوها به صورت روتین دنبال می شود و هر سبک بر اساس موقعیت فروشگاه و سلیقه مشتری خواهد بود. برخی از سبک ها نیز هستند که هم متریال جدیدتر داشته و هم از نظر قیمت بالاتر هستند و زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *