انواع مختلف تابلو چلنیوم

انواع مختلف تابلو چلنیوم کسب و کاری که نتواند با مشتریان تعامل برقرار کند، به سود نخواهد رسید! تابلو چلنیوم دقیقاً با هدف بازاریابی به روش مشتری محور طراحی شده است. تابلوها مهمترین پل ارتباطی برای مشتریان و فروشندگان هستند. تابلوهایی که با نور پس زمینه خود تاثیر گذاری خارق العاده ای دارند.

 

تابلو مغازه

تابلو چلنیوم راهی ارزان برای تبلیغات

انواع مختلف تابلو چلنیوم ، تابلو چلنیوم یعنی یک تیر و صد ها نشان! یک تبلیغات 15 ثانیه ای در یک شبکه تلویزیونی چقدر هزینه دارد؟ قطعاً زیاد! چرا برای کسب و کار خود به سراغ یک روش پایدار نروید. تابلوهای تبلیغاتی دنیای خاص خود را دارند. همیشه در معرض دید هستند. هویت کسب و کار شما را مشخص می کنند و سبب می شوند که کاربر به محصول یا خدمات شما اشراف کامل داشته باشد.

این روزها بر سر در هر مغازه ای، تابلویی دیده می شود که نشان از هدف کسب و کار است. تابلو مغازه مدل های خاص خود را دارد اما تابلو چلنیوم هم ارزان است، هم زیبا و هم با دوام! تابلوسازی رسام این بار توانسته با طرح جدیدی که روی تابلو چلنیوم اجرا می کند، ایده های خاص و جذاب را وارد دنیای تبلیغات کند.

تابلو چلنیوم که ترکیبی از مواد چلنیوم و پلکسی گلس هستند این روزها بیشترین طرفدار را پیدا کرده اند. طرح های سه بعدی روی این تابلو ها اجرا می شود و هیچ محدودیتی در رنگ ها دیده نمی شود.

انتخاب فونت و قلم مناسب تنها یکی از ویژگی های ساخت تابلو چلنیوم در تابلو سازی محسوب می شود. شما می توانید فونت های ترکیبی را انتخاب کنید. اگر می خواهید تابلو را بر سر در ورودی مغازه خود بزنید، می توانید فونت های عریض تر را انتخاب کنید. اگر به دنبال تابلو های جمع و جور هستید، می توانید به سراغ طرح های مینیمال بروید.

فونت های کلاسیک، هنری و فانتزی هر یک زیبایی خاص خود را دارند بنابراین دست شما در انتخاب باز است.

تابلو چلنیوم

در کسب و کار خود بهترین باش!

انواع مختلف تابلو چلنیوم برای ساخت تابلو چلنیوم اولین چیزی که مدنظر قرار می گیرد، هدف کسب و کار شماست. متراژ تابلو، قطر و اندازه قلم و همینطور نوع طرح تابلو از مواردی است که در طراحی به آن توجه زیادی می شود. طراحی تابلو چلنیوم پیچیدگی های خاص خود را دارد و متریال به کار رفته نیز متفاوت است.

شما می توانید از نور RBG برای تابلو استفاده کنید. این نورهای رنگی کسب و کار شما را جذاب تر می کند و به زیبایی آن می افزاید. نور پس زمینه علاوه بر نور داخلی حروف نیز سبب جذب بیشتر مشتری به خصوص در شب های تاریک می شود.

 

پانچ رویه حروف پلکسی و پلکسی دوبل جذابیت کار را بیشتر می کند. پانچ لبه یا رول چلنیوم نیز طبق سلیقه مشتری انتخاب می شود. پلکسی آینه ای از پیشنهاد گروه تابلوسازی رسام برای کسانی است که به دنبال بهترین و جدیدترین سبک تابلو هستند.

 

طراحی جدید تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم پانچ با سبک جدید خود نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در این شیوه ساخت، حروف برجسته به واسطه اشکال هندسی مثل دایره یا ستاره برش داده می شوند. از دستگاه لیزر برای برش استفاده می شود. در گام بعدی به واسطه عبور نور از قسمت برش داده شده، شکستگی نور ایجاد می شود و در نهایت نمای تابلو زیباتر می شود. تابلو چلنیوم ستاره ای، الماسی و پانچ سبک های پرفروش هستند و بیشترین تقاضا را به خود اختصاص می دهند.

تابلو چلنیوم کریستال ترکیبی از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستال محسوب می شود. دانه های کریستال روی این تابلو ها سبب می شود تا برجسته سازی به شکل اصولی اجرا شود. ساخت تابلو چلنیوم با طرح کریستال به واسطه ورق های پلکسی گلاس تک لایه و همینطور لبه چلنیوم 0.4 مشکی پانچ صورت می گیرد.

تابلو چلنیوم رینگی از سری تابلو های ساده اما جذاب در تابلوسازی محسوب می شود. این تابلو ها دارای رویه حروف به واسطه چلنیوم و همینطور رینگ پلکسی گلاس است. رینگ استیل نیز برای این تابلو ها طراحی می شود. حروف برجسته به واسطه برش هایی که دارند نور را از قسمت پشتی خود منعکس می کنند. تابلو چلنیوم رینگی بسیار پر تقاضا هستند چون جذابیت تابلو را دو چندان می کنند.

 

تابلو چلنیوم الماسی یا ستاره ای؟

تابلو چلنیوم ستاره ای همچون ستاره می درخشد و برای تبلیغات در فضای تاریک و در طول شب بسیار عالی است. در ساخت این تابلو ها از دو پلکسی گلاس استفاده می شود و برش ها روی پلکسی گلاس دوم صورت می گیرد و سبب شکست نور می شود. در این تابلو ها از لامپ های اس ام دی استفاده می شود و نقاط نورانی نیز به شکل ستاره های جذاب نمایش داده می شود.

تابلو مغازه الماسی نیز مانند ستاره ای طراحی می شود اما نقاط الماسی شکل در تابلو سبب می شود تا نظر هر رهگذری معطوف شود.

ساخت تابلو چلنیوم طلایی با حروف برجسته در رنگ های مختلف بر اساس سلیقه مشتری انجام می شود. قیمت این تابلو بر اساس کیفیت و شرایطی که دارد متفاوت خواهد بود.

 

تابلو چلنیوم در روزهای بارانی مناسب است؟

کسانی که از شمال یا جنوب کشور اقدام به سفارش تابلو چلنیوم دارند معمولاً نگران هستند که رطوبت زیاد سبب آسیب به تابلو شود. متریالی که در تابلو سازی به کار می رود بسیار مهم است. تابلو مغازه باید از نظر کیفیت کاملاً مناسب فضای مرطوب باشد و خوشبختانه متریالی که توسط تیم تابلوسازی رسام استفاده می شود کاملاً تضمین شده است.

شما می توانید بهترین تابلو مغازه با کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب را در کمتر از 15 روز تحویل بگیرید. هزینه واسطه در سفارش حذف شده ومستقیم با کارگاه در ارتباط هستید و شرایطی فراهم می شود که بتوانید بهترین روال تبلیغاتی را در پیش بگیرید.

تابلو سازی رسام در جدیدترین ایده خود، سعی کرده از فونت های مینیمال به شکل ترکیبی استفاده نماید، به این ترتیب محصول نهایی از نظر ظاهر بسیار لوکس و ظریف است و المان های تکراری در آن حذف شده است. در ساخت تابلو های تبلیغاتی نیاز به تیم حرفه ای و با تجربه خواهد بود تا میزان خطا به حداقل برسد و تضمین کیفیت وجود داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *