تابلو سازی طبق متد روز دنیا

تابلو سازی طبق متد روز دنیا  اگر قصد سفارش تابلو مغازه دارید، چه خوب است ایده های جدید و متفاوت از تابلوسازی را مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ایده های جدید در زمینه تابلوسازی اجرا شده است که سبب می‌شود تبلیغات به شکل کاملاً حرفه ای انجام شود.

 

جدیدترین متد تابلوسازی در سال ۲۰۲۱

تابلو سازی به روش لاسوگاسی یکی از مواردی است که شاید مربوط به سال‌های گذشته باشد، اما تغییراتی که در این مدل ایجاد شده سبب می‌شود تا اهمیت بیشتری داشته باشد و باعث رشد بسیاری از کسب و کارها شود. در این روش معمولاً از نشانه اختصاصی روی تابلو استفاده می‌شود تا نوع کسب و کار در ذهن مخاطبان باقی بماند. به طور کلی استفاده از لامپ های مخصوص برای تزیین تابلو های لاسوگاسی از ایده های جدید در تولید تابلو مغازه محسوب می‌شود. در این مدل از تابلوها از حروف برجسته پلاستیکی استفاده شده و با فلز ترکیب می‌شود. در اجرای تابلوهای لاس وگاسی از ورقه های دایره ای با ضخامت ۸ سانتیمتر استفاده می‌شود این دایره ها می بایست بر روی ورقه های پلکسی گلاس قرار بگیرد و توسط دستگاه لیزر بریده شود. لامپ هایی که در این روش استفاده می‌شود در پشت کار و به صورت سوراخ شده اجرا خواهد شد. این لامپ ها حالت برجسته و مشخص دارند که برای مشتریان جلب توجه می کند.

 

تابلوهای لاسوگاسی معمولاً برای برخی از کسب و کارها استفاده می شود چون نیاز به مصرف برق بیشتر داشته و هزینه زیادی برای اجرای لامپ ها در این تابلو ها دیده می شود اما ظاهر آنها بسیار جذاب است و به شکل خاص اجرا می شود.

 

انواع تابلوی مغازه کریستالی

تابلو سازی طبق متد روز دنیا حدود یک سال است که تابلوهای کریستالی در ایران اهمیت زیادی پیدا کرده اند، ظاهر جذاب و براق این تابلوها باعث شده تا از سوی مشتریان مورد تایید قرار بگیرند.

برای تابلوسازی کریستالی از سنگهای آکرولیک استفاده می شود و گاه سنگ های یخی به صورت کریستال به کار برده می‌شود که بسیار براق هستند و با لبه‌های چلنیوم ساخته می‌شوند. صفحه‌ای شفاف و روشنی که روی کار زده می‌شود سبب اجرای بهتر آن شده و در نهایت به زیبایی کار می افزاید. معمولاً قطعات کریستالی و سنگ‌های یخ رنگی زیبای کار را دو چندان می‌کند. درخشندگی تابلو مغازه کریستالی سبب محبوبیت آن شده است.

 

 

ساخت تابلو مغازه لبه هندی و لبه سوئدی

اگر به تابلو چلنیوم دقت کنید لبه‌های چلنیوم به نسبت سطح تابلو دارای برآمدگی هستند در واقع اختلاف سطح به طور کامل دیده می‌شود، در تابلو سازی به سبک لبه سوئدی معمولاً اختلاف سطح حذف می‌شود یعنی لبه و نمای تابلو در یک مسیر موازی قرار می‌گیرند و به اصطلاح فلت هستند. تابلوسازی لبه سوئدی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و به نوعی مدرن است. برای ساخت تابلو مغازه لبه سوئدی و لبه هندی نیاز به اجرای گرافیک مدرن خواهد بود. دقت کنید که جنس لبه‌های این تابلو می بایست چلنیوم باشد اما روش ساخت آن متفاوت از روش ساخت تابلوهای چلنیومی است. کیفیت تابلوهای لبه سوئدی و لبه هندی بسیار بالاست. یکدست بودن و همسطح بودن تفاوتی است که بین تابلوهای لبه هندی و لبه سوئدی دیده می شود در واقع تابلوهای چلنیومی به واسطه برجستگی خود مشهور هستند، اما تابلوهای لبه سوئدی به دلیل همسطح بودن و فلت بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

 

سبک جدید تابلوسازی وکیومی

تابلو سازی طبق متد روز دنیا اگر بخواهیم پرطرفدارترین تابلو مغازه را مثال بزنیم قطعاً تابلو های وکیومی در این لیست قرار می‌گیرند تابلو های وکیومی به سرعت در کل دنیا در حال گسترش هستند برای ساخت این تابلوها از استیل های رینگی استفاده می‌شود که کیفیت بسیار عالی دارند.

معمولاً حروف وکیوم با استیل به صورت ترکیبی اجرا شده و جلوه خاصی به تابلو می‌دهند در این سبک از تابلوسازی نیاز است که از پلکسی وکیوم ها استفاده شود و همینطور کامپوزیت و ترمووود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

لبه ها معمولاً از جنس استیل هستند و رنگ بندی خاصی دارند. حالتهای به کار برده شده برای تابلو های وکیومی بسیار متنوع است. دقت نمایید که برای تابلو های وکیومی نمی‌توان از فرم ها و حجم های خاص استفاده کرد بنابراین یک سری محدودیت برای اجرای این تابلوها دیده می‌شود. اما اجرای نورپردازی های ترکیبی و چشم نواز و همینطور لامپ های رنگی برای تابلو های وکیومی به طور کامل فراهم شده است یکپارچگی و استحکام حروف و همینطور عمر بالای طلق های پلکسی به کار برده شده در تابلوهای وکیومی سبب محبوبیت آن شده است. تابلوهای وکیومی معمولاً سطوح نرم و محدبی دارند و از سوی دیگر به صورت دو بعدی و سه بعدی نیز طراحی می شوند و معمولا حروف وکیوم بر اساس نیاز مشتری اجرا خواهد شد. دقت کنید که تابلوهای وکیوم کاملا ضد آب بوده و در برابر هر نوع شرایط بد محیطی مقاومت خوبی دارند. مدل های سه بعدی از این تابلو ها معمولا گران قیمت تر هستند ظاهر این تابلو ها بسیار جذاب بوده و مورد پسند افراد قرار می‌گیرد.

 

کدام تابلو برای کسب و کار من بهتر است؟

بسیاری از افراد نمی دانند که کدام تابلو مغازه به کسب و کارشان بیشتر می آید، در واقع نیاز است که در ابتدا هدف خود از تابلو را مشخص کنید. آیا می خواهید مشتری به محض دیدن تابلو شما وارد مغازه شود؟ در صورتی که چنین ایده‌ای در ذهن خود دارید می بایست خلاقیت بالایی در تابلو سازی در نظر بگیرید. در نهایت یکی از موضوعاتی که باید دقت کنید نورپردازی است معمولاً مشتریان علاقه به دیدن نور هایی دارند که شرایط بهتری فراهم سازد این موضوع سبب می‌شود تا اجرای کار به طور کاملا حرفه ای صورت بگیرد.

از موضوعات دیگری که باید برای کسب و کار خود  باید در نظر بگیرید سبک نمای نوشته روی تابلو است در جدیدترین سبکهای تابلو مغازه معمولا نوشته های کوتاه با فونت برجسته بهترین گزینه هستند.

نوشته های برجسته هزینه کار را بیشتر می‌کند بنابراین شما می‌توانید از تابلوهای فلت استفاده کنید قیمت تابلوهای فلت به نسبت سایر تابلوها ارزان تر هستند. آخرین نکته که باید به آن توجه کنید این که معمولاً برخی از تابلوها در محیط مرطوب و زیر بارش باران اجرا می‌شوند در مورد جنس به کار برده شده در این تابلو ها اطمینان حاصل کنید و از متخصصین تابلوسازی رسام بخواهید مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند. تابلو سازی باید با نهایت دقت صورت بگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *