تابلو مغازه طبق متد روز

تابلو مغازه طبق متد روز سبک های مختلفی برای طراحی تابلو مغازه در نظر گرفته شده است حتی اگر نظر شما سفارش تابلو ‌چلنیوم باشد باز هم می بایست طرح های خاصی برای آن در نظر بگیرید. مدرن بودن این روزها یک ویژگی مهم محسوب می‌شود. در این مقاله دوست داریم 4 سبک طراحی مدرن تابلو مغازه را با شما در میان بگذاریم. یکی از بهترین و خاص ترین سبک ها، مینیمال سازی تابلو مغازه است.

 

طراحی مدرن تابلو مغازه به سبک مینیمال

همانطور که گفتیم طراحی به سبک مینیمال یکی از بهترین مواردی است که در چند سال اخیر دیده می‌شود و امروزه نیز مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. دقت کنید که مهمترین هدف در سبک‌ مینیمال خالص بودن اجزای طراحی است. یعنی هرچه سادگی کار بیشتر باشد سبک‌ مینیمال به طور بهترینی نمایش داده می شود. شکل تایپوگرافی و فونت ها در سبک مینیمال بسیار ساده هستند.

بگذارید این موضوع با یک مثال برای شما توضیح دهید. فرض کنید قرار است تابلویی سفارش دهید که نوشته روی آن به زبان انگلیسی باشد. در سبک مینیمال معمولاً نوشتار انگلیسی به صورت حروف های جداگانه اجرا می‌شوند و انتخاب فونت ها معمولاً به صورت لبه های صاف است. در این سبک چیزی به عنوان پیوسته نویسی و یا سرهم نویسی زاویه دار دیده نمی شود. تایپوگرافی سبک مینیمال به پیچ و تاب دادن موضوع هرگز نمی پردازد و سادگی را با طرح‌های خاصی اجرا می‌کند.

تناسب مربعی در سبک مینیمال برای انواع تابلو مغازه بسیار مهم است تابلو سازی به سبک مینیمال می‌بایست با رعایت کادر بندی صورت بگیرد. در غیر این صورت فضا بدون نظم اجرا میشود.

در سبک مینیمال چیزی به عنوان برجستگی اضافی دیده نمی شود در واقع رنگ بندی های شلوغ به طور کلی حذف می‌شوند. طبق آمارهای موجود سبک ‌مینیمال معمولا به رنگهای سفید ساده و یا ترکیبی از سفید و مشکی هستند گاهی نیز از رنگ‌های ملایم مانند خاکستری استفاده می‌شود.

اگر کسب و کار شما رنگ و بوی مدرنی دارد طراحی تابلو مغازه به سبک مینیمال بهترین انتخاب است که می توانید داشته باشید. این سبک امروزه برای بسیاری از بوتیک ها و رستوران های مدرن استفاده می شود و بسیار عالی است.

 

 

طراحی تابلو مغازه به سبک لاسوگاسی

تابلو مغازه طبق متد روز سبک لاسوگاسی دقیقا نقطه مقابل سبک ‌مینیمال است. در واقع کسانی که به دنبال نور زیاد و رنگ و تزیینات شلوغ هستند به سراغ انواع تابلو مغازه لاسوگاسی می‌روند.

اگر به تابلوهای لاس وگاس دقت نمایید نور در آنها مهمترین عنصر محسوب می‌شود معمولاً بیش از هفت رنگ متنوع در یک تابلوی لاسوگاسی دیده می شود.

اجرای رنگ های تند بخشی از ساختار این تابلوها هستند. در صورتی که کسب و کار شما نیاز به هیجان زیادی دارد قطعاً این سبک از تابلوسازی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. تابلوهای لاسوگاسی از المان‌های ستاره‌ای و طرح‌های خاص استفاده می شوند.  معمولاً این طرح ها تا حد زیادی اشتها آور محسوب می‌شود و برای کسب و کارهایی که مربوط به مواد غذایی است بهترین گزینه محسوب می‌شود تابلوهای لاسوگاسی برای فست فودها، فروشگاه های زنجیره ای، اسباب بازی فروشی ها و همینطور مکان های تفریحی گزینه عالی است. این سبک از تابلو ها مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد و انتخاب هوشمندانه محسوب می‌شود.

اجرای لامپ های رشته ای بخش مهمی از شرایط ساخت تابلوهای لاسوگاسی است و روال روشن و خاموش شدن لامپ ها بر اساس سلیقه مشتری اعمال می شود. رقص نور بخش مهمی از تابلو مغازه لاسوگاسی است هرچه قلم نوشتاری درشت تر باشد و قطر بیشتری در نظر گرفته شود ساختار تابلو اثر بخش تر خواهد بود. اجرای تابلوهای لاسوگاسی معمولاً پرهزینه هستند.

برای تولید تابلوهای لاس وگاسی از تابلو چلنیوم استفاده می‌شود اما نورپردازی به‌صورت اس‌ام‌دی صورت می گیرد بنابراین نیاز به مصرف برق بالا بوده و معمولا برای مکانهای تفریحی و تجاری گزینه مناسبی است مغازه های شخصی شاید این روش را چندان مقرون به صرفه ندارند.

 

طراحی تابلو مغازه به سبک سنتی

تابلو مغازه طبق متد روز سبک های سنتی همیشه زیبایی خود را دارند. هنوز هم دیدن تابلوهایی که با فونت های اصیل و زیبای نستعلیق نوشته شده‌اند دل از همه ما خواهد برد و اجرای تابلوهای چلنیوم به صورت سنتی نیز طرفداران خاص خود را دارد.

فرض کنید یک رستوران سنتی دارید و حالا به فکر سفارش تابلو مغازه هستید پیشنهاد تیم تخصصی تابلونما این است که از تابلوهای به سبک سنتی استفاده کنید برای این تابلوها و معمولاً از تزیینات اسلیمی استفاده می‌شود و متریالی به کار می‌رود که با طبیعت همخوانی زیادی دارند. استفاده از فلزات و استیل در کنار هم، بخش مهمی از تابلو مغازه سنتی محسوب می‌شود. مهمترین هدف در اجرای این تابلو ها که می بایست رعایت شود ایجاد صمیمیت و خاطره سازی بین مشتریان است طرح های اصیل معمولا می‌بایست بدون اغراق اجرا شوند و احساس نوستالژی بودن حفظ شود.

رنگ های گرم برای تابلو های سنتی بهترین گزینه هستند برخی از سبک های خاص به صورت ترکیب فلز با چوب و یا ترمووود اجرا می‌شوند که سبب زیبایی بیشتر این تابلوها خواهد شد. قیمت تابلو مغازه سنتی به نسبت مدل‌های لاس وگاسی ارزان است و گزینه خوبی برای کسب و کارهای کوچک محسوب می‌شود.

 

تابلو سازی به سبک فانتزی

تابلو مغازه طبق متد روز کسب و کارهای هنری می بایست در انتخاب تابلو دقت بالایی داشته باشند رنگ های جذاب و شاد و همین طور ماکت های حجمی بهترین گزینه برای طراحی تابلو مغازه فانتزی محسوب می شود. نورپردازی های متحرک از ارکان اصلی این تابلوها هستند. دقت نمایید که حجم و رنگ و نور های شاد می بایست به صورتی اجرا شود تا مشتریان در همه رده های سنی جذب تابلو شوند. یکسری دستگاه‌های جدید وکیومی اجرا شده اند که شرایط ساخت حروف به صورت حجمی را فراهم می سازند و این موضوع سبب می‌شود تا تابلوهای فانتزی جذابیت بیشتری داشته باشند. در ساخت تابلو مغازه فانتزی معمولاً از قاب های چوبی استفاده می شود بهتر است زیرسازی این تابلوها از ورقهای پلکسی باشد و قالب مورد نظر به طور کاملاً طبیعی اجرا شود این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد انواع تابلو مغازه به سبک فانتزی با حروف فارسی و انگلیسی نیز اجرا خواهد شد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و ایده های خاص برای تابلو مغازه فانتزی قابل اجرا هستند. هر ایده ای که در مورد انواع تابلو مغازه دارید و یا فکر می‌کنید تابلو‌ چلنیوم به سبک فانتزی برای شما مناسب تر است می توانید با تیم متخصص تابلو سازی رسام در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *