تابلو مغازه و معرفی انواع آن

تابلو مغازه و معرفی انواع آن تابلو مغازه زمانی حکم یک ابزار تبلیغاتی را دارد که با ایده های نو تلفیق شده باشد. انواع تابلو مغازه وجود دارد که هر یک دارای مشخصات مربوط به خود هستند.

تابلو مغازه چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از جدیدترین و ارزشمندترین مواردی است که بارها مورد تقاضا قرار می گیرد. در واقع در دنیای تابلوسازی، پرفروش ترین گزینه مربوط به تابلو مغازه چلنیوم است. این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد و در سبک های الماسی، دوبل، طلایی، پانچ طراحی و اجرا می شود. استفاده از تابلو چلنیوم سبب می شود که پروسه تبلیغاتی دقیق تر دنبال شود و ایده های نو راحت تر اجرا میشود. دراجرای تابلو چلنیوم از حروف برجسته استفاده میشود که به واسطه نوعی آلومینیوم شناخته شده است.  تابلوی چلنیوم محاسن و مزایای زیادی دارد از جمله طول عمر بالا، مصرف برق پایین و همینطور متریال حروف برجسته بی نظیر است. این محصول را میتواند با کامپوزیت و ترمووود نیز ترکیب کرده و یک ایده جدید را اجرا کرد.

 

تابلو مغازه چوبی

سبک دیگری از تابلوهای مغازه وجود دارد که از جنس چوب هستند و چوب همیشه زیبایی و دقت بالایی را می طلبد. چوب ها اغلب به صورت الوار یا ترموود هستند که زیبایی بی نظیری دارند. این سبک از تابلوها در صورتی که نورپردازی مشخصی داشته باشند بسیار مدرن بوده و اجرای قابل قبولی را شامل می شوند.

 

 

تابلو مغازه استیل

جنس استیل با روح و روانمان بازی می کند. در تابلو سازی ، دنیای استیل و سیلور بازار داغی دارد و در لیست تابلوهای فلزی محسوب می شود. استفاده از حروف برجسته استیل در سبکهای مختلف به طوریکه از نظر روشنایی و متریال قابل اجرا باشند میتواند یک مزیت مهم محسوب شود. به طورکلی تابلو مغازه استیل به صورت نور اندریک، استیل رینگی، نئون استیل و پانچی و تلفیقی اعمال می شود. این سبک از تابلوها در کسب و کارهای مختلف دارای مشخصه های مطلوبی هستند.

 

 

تابلو مغازه فلکسی و انواع آن

تابلو مغازه و معرفی انواع آن از آنجایی که تابلو مغازه فلکسی طرفدار زیادی دارد، دوست داریم کمی مفصل در مورد آن صحبت کنیم. تابلوهای فلکسی که نام دیگر آن فلکسی فیس است در لیست تابلوهای تبلیغاتی قرار دارد که حدوداً دو دهه از ورود آن به دنیای تابلو سازی می گذرد. فلکسی ها در لیست تابلوهای قیمت مناسب قرار دارند و از این رو هنوز هم طرفداران زیادی دارد. برای ساختن این تابلوها از فریم های آهنی متناسب استفاده می شود که وابسته به ابعاد مختلف اجرا می شود و چاپ فلکسی روی آن قرار می گیرد و توسط مهتابی های مخصوص نورپردازی اجرا می شود.

 

تابلو مغازه فلکسی متریال مختلفی دارد! یکی از مهمترین متریال به کار رفته برای این تابلو ها چاپی است که برای آن اجرا می شود. چاپ اجرا شده از نظر کیفی دسته بندی مخصوص به خود را دارند. روش های چینی وکره ای برای چاپ اجرا میشود که طبق آمارها چاپ کرد های کیفیت بالاتر و بهتری دارد. همینطور متریال فلکسی استفاده شده نیز به نسبت چاپ چینی مرغوب تر بوده و دوام بهتری دارد. سینی تابلو فلکسی و همینطور پروفیل به کار رفته و ورق گالوانیزه تابلو فلکسی نیز می تواند سبک اجرای مخصوصی داشته باشد. شناخت انواع  تابلو مغازه سبب می شود تا انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

 

 

تابلو مغازه نئون

نئون ها در دو سبک پلاستیکی و شیشه ای اجرا می شود. تابلو نئون پلاستیکی به تابلویی گفته می شود که برای اجرای رویه و لبه حروف برجسته باید از پلاستیک استفاده شود. پلاستیک این امکان را دارد که نور را به صورت یکنواخت منتشر نماید و به نوبه خود سبب می شود که جذابیت و زیبایی برای تابلو اجرا شود.

گزینه بعدی تابلو نئون شیشه ای است که از شیشه های خامی در آن استفاده شده است که به واسطه حرارت شکل دهی می شود. از گازهای متعدد نئونی نیز در آن استفاده می شود که از خود تولید نور کنند. این سبک از تابلوها هستند که کاربرد زیادی داشته و در کسب و کارهای مختلف اجرا می شوند.

 

 

تابلو مغازه وکیوم

تابلو مغازه و معرفی انواع آن تابلوهای وکیومی به واسطه حرارت و پرس روی پلکسی ها ساخته می شود و شرایط به این صورت است که در ابتدا باید طراحی تابلو وکیوم صورت بگیرد. سپس طرح طراحی شده روی پلکسی برش داده می شود. پس از آن نیاز است که از حرارت در قالب مشخصی استفاده شود و شکل حروف به خود گرفته شود. میزان برجستگی بر اساس سلیقه مشتری کم و زیاد میشود. برای ساخت حروف برجسته سه بعدی نیاز است که ورقهای پلکسی پس از طراحی از هرسمت به میزان 3 سانتیمتر برجسته شوند. اینکار پس از لبه خوری سبب میشود که جذابیت کار افزایش داشته باشد. زمانی که حروف توسط دستگاه برش لیزری، برش داده شده از دستگاه حرارتی صنعتی استفاده می شود و حروف روی پلکسی به صورت یک تکه پرس می شود. حروف برجسته وکیوم دارای شکل سه بعدی به خود است. برای زیباتر شدن حروف گاه از دستگاه های آبکاری فانتاکروم استفاده می شود تا براقیت دوبله استفاده شود.

 

 

تابلو مغازه ال ای دی

در تابلوسازی ، از تابلوهای ال ای دی به عنوان گزینه های پیشرفته یاد می شود که دارای قابلیت رقص نور متفاوتی هستند. این تابلوها خود به دو سبک اجرا و پیاده سازی می شوند. تابلو مغازه ال ای دی ثابت یکی از سبک ها است که فقط به واسطه نورپزدای سبب می شود که مشتری جذب شود و کاراکترها و اشکال تبلیغاتی متحرک نیستند و یک سری نورهای رنگی به صورت ثابت به اجرا در می آیند. مورد دیگر تابلو مغازه ال ای دی روان است که در نوشتار حرکت ایجاد می شود و تصاویر تبلیغاتی به صورت متحرک هستند و اجرا و انیمیشن گذاری های پیشرفته ای صورت می گیرد که اجرای متفاوتی را فراهم می سازد این سبک از تابلوها برای جذب مشتری اثرگذاری بیشتری دارند.

تابلو مغازه لایت باکس

لایت باکس ها در واقع شامل تابلوهایی هستند که در داخل باکس اجرا می شود و در سبک های با نور و بدون نور موقعیت اجرا قرار می گیرند. این باکس ها به صورت آویز ایستاده و دیواری طراحی شده اند و حالت آویز به شکل یک طرفه یا دو طرفه در نظر گرفته شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *