تابلو چلنیوم حرفه ای

امروزه از تابلوهای چلنیوم مختلفی برای تبلیغات استفاده می شود که به دلیل زیبایی و ظاهر پر زرق و برقی که دارد، توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند. طراحی تابلو مغازه و تابلوهای تبلیغاتی باید شامل اصول و نکاتی باشد که بتواند بیشترین تاثیر را بر ذهن بیننده بگذارد و تنها کنار هم قرار دادن چند لامپ نورانی و زیبا روی یک پس زمینه بدون شک نمی تواند معرف خوبی برای شما باشد، پس طراحی و ساخت تابلو چلنیوم خود را به افراد حرفه ای و تابلو سازی های باتجربه بسپارید.

 

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم یکی از رایج ترین تابلوهای تبلیغاتی است که دارای دو بخش حروف برجسته چلنیوم و تابلو کامپوزیتی می باشد. نام تابلو چلنیوم از ترکیب نام چنل به معنای کانال و فلز آلمینیوم برگرفته شده است. طراح در ابتداحروف برجسته و نوع طرحی که می خواهد به تابلوسازی بدهد را در  نرم افزار کرل یا نرم افزارهای طراحی دیگر رسم می کند تا بتواند ظاهر کلی و ایرادهای احتمالی آن را ببیند. طراحی در نرم افزار یکی از اصلی ترین مراحل تابلو سازی است زیرا طراح می تواند ایده های جذاب و متفاوتی که به ذهنش می آید را در نرم افزار پیاده کرده و زیباترین و مناسب ترین طرح را برای تابلو چلنیوم انتخاب کند. بعد از طراحی طرح مورد نظر با ورقه های فلزی به صورت دایره ای و یا زاویه دار بر روی پلکسی گلس لیزر می شوند. پلکسی گلس را نیز می توان در رنگ ها و طرح های مختلف مورد استفاده قرار داد. سپس از لامپ های LED تک رنگ یا رنگ های متفاوت برای نورپردازی استفاده می شود. ممکن است تابلو سازی بتواند مراحل ساخت را به خوبی و بالاترین کیفیت انجام دهد اما در روند طراحی نتواند خلاقیت  و ابتکار به خرج داده و زیباترین طرح هاو رنگ ها را انتخاب کند. بنابراین برای انتخاب تابلو سازی برای ساخت تابلو مغازه خود علاوه بر کیفیت ساخت به طراحی تابلو و خلاقیت و زیبایی آن نیز توجه کنید.

تفاوت ها و مزایای استفاده از تابلو چلنیوم:

تابلو چلنیوم نسبت به دیگر تابلوهای موجود در بازار از مزایا و تفاوت های بسیاری برخوردار است. برای مثال آلیاژ به کار رفته در آلمینیوم بسیار با کیفیت و مقاوم بوده و در برابر شرایط محیطی مختلف مانند بارندگی، رطوبت، گرما، سرما، تابش خورشید و غیره کیفیت و کارایی خود را از دست نمی دهند. از طرفی حروف تابلو چلنیوم به صورت سه بعدی طراحی و ساخته می شوند و هر کدام جداگانه در محفظه ای خاص قرار می گیرند، این خاصیت سه بعدی شکلی متفاوت به تابلو داده و باعث می شود تابلو مغازه و تابلو تبلیغاتی شما بسیار متفاوت و جذاب دیده شود. حروف برجسته به کار رفته در تابلو چلنیوم دچار زنگ زدگی، ساییدگی  و یا گرد و خاک نمی شود و شما نیازی به تمیز کردن یا تعویض آن ها بعد از مدت ها ندارید. از دیگر مزیت های استفاده از تابلو چلنیوم رنگ بندی های بسیار متفاوت و انعطاف پذیری آن به رنگ ها و طرح های دلخواه شما است. در واقع می توانید تابلو سازی را به هر طرح و رنگ دلخواهی که در نرم افزار طراحی کرده درآورده و تبلیغاتی منحصر به فرد داشته باشید. جالب است بدانید با وجود نوردهی بسیار عالی تابلو چلنیوم، این تابلو سازی ها مصرف برق بسیار پایینی داشته و هزینه های مصرفی شما را تا حد زیادی کاهش می دهند. لازم به ذکر است که تمام موارد ذکر شده  برای تابلوسازی  زمانی صادق خواهد بود که شما از کارگاه های تابلو سازی با کیفیت و مناسبی برای ساخت تابلو چلنیوم خود استفاده کنید تا بتواند از طرحی زیبا، دقت در ساخت و کیفیت بالا در مواد استفاده کند.

 

 

گروه تابلو سازی رسام :

تابلو سازی رسام یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین گروه های تابلو سازی در ایران است که طی بیش پانزده سال سابقه و کار حرفه ای در زمینه طراحی، ساخت و اجرای تابلوهای تبلیغاتی توانسته است رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورد. گروه تابلو سازی رسام با به کارگیری طراحان خلاق و حرفه ای زیباترین طرح ها را متناسب با تبلیغات شما طراحی کرده و در بالاترین سطح کیفیت و دقت تابلوهای تبلیغاتی طراحی شده را به مرحله ساخت و اجرا در می آورد. اگر شما نیز به دنبال ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم، استیل، کامپوزیت، پلکسی گلاس، فلکسی فیس، ترموود و غیره هستید، طراحی و ساخت آن را به تیم حرفه ای تابلو سازی رسام بسپارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *