ایده های بکر تابلوسازی

 

از ایده های بکر تابلوسازی غافل نشوید! تابلوسازی دنیایی سراسر ایده و خلاقیت است. هرچه ایده های جدیدتری وارد شود می تواند با جدیدترین پروسه های ساختاری همراه باشد.

 

تابلو سازی به سبک لبه سوئدی و هندی

از آنجایی که ایده های نو وارد دنیای تابلو سازی شده اند، مدل های لبه هندی و سوئدی دو گزینه مناسب محسوب می شوند. درسبک تابلو سازی لبه سوئدی شرایط به اینصورت است که لبه های ی که به نسبت سطح تابلو برآمده هستند حذف میشوند و لبه و نمای تابلو به صورت هم سطح و فلت اجرا میشود . جنس لبه های این تابلو اغلب چلنیوم  است. روش ساخت آن با تابلو چلنیوم فرق دارد و کیفیت این سبک ها بی نظیر است. تابلوهای حروف برجسته در کشور های اروپایی اغلب در سبکهای فلت هستند و هم سطح ساخته میشوند. در واقع تفاوت تابلو مغازه بامدل های لبه هندی و سوئدی ،به همسطح بودن و یک دست بودن آنها است.

 

تابلو سازی به سبک وکیوم

تابلوهای وکیوم نیز در لیست جدیدترین سبک های تابلو سازی قرار دارد که به سرعت رشد کرده و شهرت یافته است. حروف های وکیوم اغلب با استیل های رنگی به مشتری عرضه می شوند و وقتی این دو محصول با هم ترکیب می شود جلوه نهایی کار بی نظیر است. در این سبک از تابلوسازی اغلب از پلکسی وکیوم شده به شکل مستقیم استفاده می شود که روی کامپوزیت یا ترمووود اجرا شده است و گاهی نیز از لبه استیل برای آن استفاده می شود. استیل ها شامل رنگ بندی بوده و حالت های مختلفی دارند.

ظاهروکیومدر کمتر تابلویی دیده می شود در واقع فرم و حجم های به کار رفته آنقدر خاص هستند که با روش های دیگر قابل اجرا نخواهند بود. اینطور که مشخص است توانایی اجرای نورپردازی های ترکیبی و چشم نواز در این مدل ها وجود دارد و انعطاف پذیری کار نیز بسیار بالا است. اگر به تابلوسازی وکیوم دقت کنید و آن را با طلق های پلکسی یکپارچه مقایسه کنید، دوام و عمر بیشتری دارد و گزینه بسیار عالی است.

یکی از مشخصه های اصلی که برای تابلو وکیوم استفاده می شود سطوح نرم و محدب است که گاه به صورت دو بعدی و گاه به صورت سه بعدی مقعر اجرا می شود و در لیست مشخصه های اصلی این محصول قرار دارد. این مدل از تابلوها اغلب ضد آب هستند و مقاومت زیادی در برابر شرایط محیطی آفتاب و ضربه و باران و برف دارند. این مدل از تابلوها با تجهیزات مخصوص اجرا شده و می تواند یک رویکرد مناسب داشته باشد.

 

 

تابلو سازی به سبک کریستالی

تابلو  چلنیوم کریستالی حدود یک سال است که وارد بازار شده است به طور کلی این تابلوها برای فروشگاه ها و سایر بخش ها جذاب و جالب است. از سنگ های اکریلیک در تابلوسازی کریستالی استفاده می شود و یا سنگ های یخی مخصوصی استفاده می شود که ظاهر کریستالی یا براق دارند. این مدل از تابلوها دارای لبه های چلنیوم نیز هستند. در این روش از یک صفحه شفاف یا روشن استفاده می شود که درخشش زیادی دارد و به طور کلی بسیار جذاب هستند.

 

حروف تابلو استیل

ایده های بکر تابلوسازی ، حروف تابلو استیل در لیست حروفی قرار دارد که برای مشاغل خاص استفاده می شود. فروشگاه هایی که نیاز به تابلوهای مدرن و لاکچری دارند می توانند از این سبک استفاده کنند. تابلو سازی برای صرافی ها و طلافروشی ها معمولاً از این جنس استفاده می کند. مشاغلی که قصد جلب توجه دارند و دوست دارند سطح کار را بالا نشان دهند از این سبک تابلو بهرمند می شوند. این مدل از تابلوها هستند که به نوبه خود می توانند از استیل های نقره ای یا سیلور بهرمند شوند. سبک اجرای این تابلوها کمی متفاوت است گاه نیاز است که از ورق های طلایی و براق استفاده شود. سیستم های تابلوسازی استیل اغلب به صورت نوراندرینگ بوده و از استیل با پایه های مفتول شکل از بدنه اجرا شده و از بدنه کار یا چوب ترمووود است و همینطور ورق های کامپوزیت نیز در فاصله های مختلف استفاده می شود. نور تایید شده به صورت برعکس به دور سطح کار در نظر گرفته می شود.

 

اجرای تابلو سازی استیل

زمانی که قرار است از استیل نوراندریک براق استفاده شود باید سطح زیرین مات باشد و از اس ام دی ها به صورت دانه دانه استفاده شود. این مجموعه به طور کلی از دید مشتری بسیار جذاب است. پلکسی یا پلکسی دوغی یکی از روش هایی است که نه سفید بوده و نه شفاف است. این مجموعه در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این سبک از پلکسی به صورتی هستند که هر رنگ از اس ام دی که به آنها توزیع شود را به خود می گیرد و این روش به طور کلی یک مزیت بزرگ دار که حروف استیل با پلکسی دوغی یا استیل تلفیق شده است. ترکیب استیل با پلکسی به صورتی است که باید از پلکسی های ضخامت 6 میلی متر روی آن نصب می شود که اگر نور به آن تابیده شود پلکسی ها یک سایت بلندتر شده و نور به صورت زیبا و بهینه شده به مشتری ارائه می شود. این سبک ها نورپردازی های مخصوصی دارند و یکنواختی نور نیز برای آنها ارزش بهتری دارد. اینطور که مشخص است در تابلو سازی حرفه ای این موارد بسیار مهم است.

 

 

 

تابلو سازی چلنیوم یک سبک ثابت نیست!

ایده های بکر تابلوسازی  معمولاً در لیست ایده های تابلو سازی ، به سبک چلنیوم بسیار پرداخته می شود اما بهتر است بدانید که این سبک، ثابت نبوده و شامل زیر مجموعه های زیادی است. به طور کلی این مدل از تابلوها به واسطه حروف برجسته ای که دارند می توانند ترکیب بندی مشخصی داشته باشد. حروف سازهای پلسکی به واسطه لیزر می توانند دسته بندی مخصوص داشته باشند. این فرایند به طور کلی بر روی پی وی سی اجرا می شود. از سوی دیگر سبک های فنی و تکنیکی تابلو چلنیوم وابسته به نوع آلیاژ و روکش به کار رفته در آن ارزیابی می شود. این مدل از تابلوها در برابر عوامل جوی بسیار مقاوم هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *