درباره تابلو کامپوزیت

 

درباره تابلو کامپوزیت تابلو کامپوزیت یکی از انواع پر طرفدار در صنعت تابلو سازی و طراحی و اجرای تابلو های تبلیغاتی و تابلو مغازه به شمار می آید. تابلو کامپوزیت همان گونه که از نام آن پیداست از جنس کامپوزیت ساخته شده است و می توان از آن به شکل های گوناگونی برای نمایش تبلیغات بهره برد. یک تابلو کامپوزیت دارای بخش های مختلفی است. انواع آهن آلات و بست های مختلف که برای اتصال بخش های مختلف تابلو مورد استفاده قرار می گیرد از جمله بخش های مهم در تابلو کامپوزیت هستند. علاوه بر این ساختار کلی یک تابلو کامپوزیت از ورق های کامپوزیتی و روکش های مختلف تشکیل شده است.

 

تابلو کامپوزیت

ویژگی های تابلو کامپوزیت

درباره تابلو کامپوزیت

درباره تابلو کامپوزیت تابلو کامپوزیت دارای مزیت ها و ویژگی های مختلفی است که آن را از سایر انواع تابلو ها متمایز نموده است. اولین آیتمی که در خصوص برتری های تابلو کامپوزیت باید مورد اشاره قرار داد استفاده از آلیاژ های مقاوم است. آلیاژ هایی که علاوه بر مقاومت بالا دارای وزن اندکی هستند و در نهایت محصولی سبک اما با دوام را ایجاد می کنند. یکی دیگر از ویژگی های تابلو کامپوزیت این است که می توان طرح های مختلف را روی این تابلو ها پیاده نمود. شما می توانید از رنگ های مختلف برای جذاب تر کردن تبلیغات در تابلو سازی با استفاده از تابلو کامپوزیت استفاده نمایید. به طور کلی تابلو کامپوزیت می تواند به گونه ای مورد استفاده قرار گیرد که بر روی آن حروف برجسته نصب گردد و در واقع بستری مناسب برای این کار است. در شرایط مختلف جوی می توان از تابلو کامپوزیت استفاده نمود. در مناطقی دارای بارندگی های فراوان و رطوبت بالا است یا در شرایطی که اشعه ماورا بنفش به طور مستقیم به تابلو می تابد می توانید استفاده از تابلو کامپوزیت را جایگزین سایر انواع تابلو های تبلیغاتی نمایید زیرا این تابلو ها دارای قابلیت مقاومت در برابر شرایط محیطی سخت هستند. علاوه بر مواردی که ذکر شد این تابلو ها از انواع تابلو های ضد زنگ هستند و می توانند در برابر آتش سوزی و حرارت های بالا مقاوم باشند.این تابلو ها اگرچه هزینه های تولید و ساخت بالایی دارند اما در مقایسه با سایر انواع تابلو های تبلیغاتی استفاده از این تابلو ها باعث می شود که هزینه های نصب و اجرای کمتری به مشتریان تحمیل گردد. در واقع هنگامی که شما این تابلو ها را برای مغازه یا سایر بخش ها انتخاب می کنید می توانید صرفه جویی بسیار مناسبی در زمینه زمان بندی اجرای کار داشته باشید. ورق های کامپوزیت معمولا ورق های آماده ای هستند که همین امر می تواند زمان اجرا و ساخت این تابلو ها به شکل قابل توجهی کوتاه نماید. آن چه که می تواند نقش مهمی در تعیین هزینه های مربوط به این تابلو ها ایفا نماید موضوع ضخامت ورق های مورد استفاده است. هر چه ورق هایی که برای ساخت این تابلو ها مورد استفاده قرار می گیرند ضخیم تر باشند هزینه ساخت آن ها بالاتر بوده و تابلو ها گران تر می شوند. ورق های ظریف تر نیز دارای مقاومت و کیفیت مناسبی هستند و آن چه که در این بخش اهمیت دارند نیازسنجی های صحیح برای استفاده از تابلو کامپوزیت می باشد.  شما باید همه موارد تاثیر گذار در ساخت تابلو را شناسایی کرده و مورد بررسی قرار دهید تا با کمترین هزینه بهترین و با کیفیت ترین تابلو را تهیه نمایید.

تابلو سازی

درباره تابلو کامپوزیت

محدودیت های استفاده از تابلو کامپوزیت

در کنار همه ویژگی های مثبتی که برای تابلو کامپوزیت بیان شد باید به برخی از محدودیت های استفاده از این نوع تابلو نیز اشاره کنیم. افرادی که قصد سفارش تابلو کامپوزیت را دارند باید بدانند که این تابلو ها دارای قیمت های بالایی در مقایسه با سایر رقبای خود هستند و نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد است که این تابلو ها به واسطه طرفداران بسیاری که دارند و همچنین به سبب قیمت بالای آن ها، تبدیل به وسیله ای برای کسب درآمد توسط افراد سودجو شده است. این روز ها مدل های بی کیفیت و چینی این تابلو ها وارد بازار شده است و باعث سردرگمی مشتریان گردیده است. به همین سبب به شما توصیه می کنیم در صورتی که قصد دارید از تابلو کامپوزیت به عنوان تابلو مغازه یا تابلو چلنیوم برای مقاصد تبلیغاتی استفاده نمایید حتما بررسی های لازم در خصوص ویژگی های این تابلو ها را انجام دهید و از آن مهم تر این که به دنبال فروشندگان معتبر در این زمینه باشید. برخی از افراد با وعده های دروغین و قیمت های کمتر شما را وسوسه می کنند تا خرید خود را از آن ها انجام دهید. باید این نکته را بدانید که خرید تابلو کامپوزیت بی کیفیت می تواند ضرر های فراوانی به شما وارد آورد. این تابلو ها ممکن است در اثر ضربات وارده دچار تغییر حالت یا فرورفتگی بشوند. ممکن است در زمان حمل و نقل یا نصب این تابلو ها ضرباتی به آن ها وارد شود که در صورت استفاده از متریال با کیفیت تابلو ها تا حد زیادی در مقابل این ضربات مقاومت نشان می دهند.

تابلو مغازه

تابلو کامپوزیت و تمیز کردن آن ها

تابلو کامپوزیت به ویژه زمانی که با مقاصد تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد باید از لحاظ زیبایی هیچ مشکلی نداشته باشد. تصور کنید فرد یا سازمانی که هزینه هنگفتی برای انجام تبلیغات خود در نظر گرفته است و حال بعد از مدت زمان کوتاهی به واسطه قرار گیری تابلو در معرض هوا از زیبایی کار کاسته شود. بدون تردید این اتفاق می تواند خسارات فراوانی را به افراد تحمیل نماید. تابلو هایی که در مدت زمان کوتاهی رنگ و زیبایی و درخشندگی خود را از دست بدهند گزینه های مناسبی برای تبلیغات نیستند. استفاده از تابلو کامپوزیت برای تبلیغات از این جهت مناسب است که این تابلو ها به راحتی قابلیت شستشو دارند. یعنی حتی اگر آلودگی های محیطی بر روی زیبایی کار تاثیر بگذارد به آسانی می توانید تابلو را شستشو دهید تا مانند روز اول درخشان و زیبا شود. در کنار این ویژگی منحصر به فرد، باید اشاره کنیم که تابلو کامپوزیت به واسطه متریالی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است دارای خاصیت پاکسازی به صورت خودکار است. پاکسازی خودکار در این تابلوسازی ها به گونه ای است که تابلو کامپوزیت در مقابل عوامل آلوده کننده محیطی مانند گرد و خاک و سایر عوامل نمی توانند بر روی زیبایی و درخشش این تابلو اثر داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *