پلکسی گلاس و استیل در تابلوسازی

پلکسی گلاس و استیل در تابلوسازی تابلو سازی یکی از صنایع مهمی است که همواره در حال توسعه و گسترش می باشد. استفاده از متریال های جدید که دارای ویژگی های مثبتی باشند و همچنین استفاده از ماشین آلاتیکه هر روز پیشرفته تر می شوند توانسته صنعت تابلو سازی را به طور کلی متحول نماید. یکی از این تحولات در زمینه ورود استیل به ساخت تابلو مغازه ها بوده است. در واقع حروف استیل و ترکیب آن ها با پلکسی گلاس توانسته جایگاه مناسبی در تابلو سازی پیدا کند. البته استفاده از حروف استیل از زمان های دور در این صنعت رواج داشته است اما ترکیب آن ها با پلکسی گلاس ترکیبنسبتا جدیدی به شمار می آید.

مشاورین املاک مدرن کامرانیه

تابلو سازی

 

معرفی تابلو استیل با پلکسی گلاس

به طور کلی ترکیب استیل با پلکسی گلاس به عنوان یکی از ترکیبات خاص در صنعت تابلو سازی به شمار می آید که شاید اندکی هزینه بالایی داشته باشد اما می تواند نیاز های صاحبان صنایع و کسب و کار های مختلف را بر طرف نماید. در تابلو سازیتابلو های استیل به شکل های مختلف و در ترکیب با سایر متریال ها مورد استفاده قرار می گیرند. ترکیب استیل با پلکسی گلاس به این شکل است که در ساخت این تابلو ها از پلکسی گلاس وکیوم استفاده می شود. ورق های پلکسی گلاس در دستگاه های مخصوصی که به آن ها دستگاه های وکیوم گفته می شود قرار داده می شود و با توجه به میزان حرارت بالایی که ورق ها در معرض آن قرار می گیرند شکل های جذابی پیدا خواهند نمود. به طور کلی این ترکیب برای تابلوسازی جهت برخی از مشاغل که دارای سطح بندی بالایی هستند ترکیب بسیار مناسبی به شمار می آید.

تابلو مغازه

 

ویژگی های استفاده از استیل در کنار پلکسی گلاس

در تابلوسازی به شیوه های مختلف ترکیبات گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از استیل در کنار بسیاری از متریال ها به ویژه پلکسی گلاس توانسته ترکیبی قابل قبول ایجاد نماید. این امر را می توان به ویژگی ها مثبتی که استیل در تابلو سازی دارد مرتبط دانست.  برخی از این ویژگی ها را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد. به عنوان مثال حروف استیل دارای استقامت و استحکام بسیار مناسبی هستند که باعث می شوند تابلو ها در برابر ضربات حالت خود را حفظ نمایند. در بسیاری از مواقع در تابلو سازی در زمان حمل یا در فرایند نصب تابلو ها ممکن است تحت فشار قرار گیرند. در صورتی که تابلو از ترکیب استیل با پلکسی گلاس ساخته شده باشد احتمال تغییر حالت در آن بسیار اندک است. ترکیب استیل با پلکسی گلاس می تواند این امکان را به سازندگان تابلو بدهد. هنگامی که از پلکسی گلاس در تابلو های ترکیبی استفاده می کنید این قابلیت برای شما ایجاد می شود که جهت نوردهی را خودتان مشخص نمایید. به این معنا که مشتری بر اساس نیاز خود تصمیم می گیرد نورپردازی های تابلو از چه جهتی انجام شود. گاهی اوقات لازم است نور از مقابل به حروف برجسته تابیده شود و گاهی اوقات می تواند از پشت یا کناره ها تابیده شود. در تابلو سازی  طول عمر تابلو های ترکیب شده با استیل و پلکسی گلاس طول عمر مناسبی است و همین امر می تواند نقشی مهم در صرفه جویی در هزینه ها برای مشتریان فراهم آورد. اگر چه شما در ابتدای سفارش ممکن هزینه های بالاتری را پرداخت کنید اما ویژگی هایی نظیر طول عمر بالا و عدم نیاز به تعمیرات و رسیدگی های دوره ای به تابلو موجب می شود هزینه های جاری کار بسیار کمتر باشد. در واقع در صورتی که در زمان ساخت این تابلو ها دقت لازم به عمل بیاید، این محصول می تواند تا سال های سال در مقابل آب و رطوبت عایق بوده و استقامت خود را حفظ نماید. نباید فراموش کنید که سفارش ساخت تابلو باید به شرکت ها و افراد قابل اعتمادی داده شود.

تابلو چلنیوم

 

زیبایی های بصری در تابلو سازی با ترکیب استیل در کنار پلکسی گلاس

پلکسی گلاس و استیل در تابلوسازی از دیگر ویژگی های استیل جذابیت و زیبایی هایی است که در تابلوسازی به تابلو مغازه و تابلو های تبلیغاتی می بخشد. نباید فراموش کرد که هدف از طراحی و اجرای تابلو مغازه جذب مخاطبان برای ورود به مغازه و فروشگاه بوده و هدف از طراحی تابلو های تبلیغاتی نیز جذب مخاطبان برای مطالعه اطلاعات مندرج در تابلو ها می باشد. استیل به سبب درخشندگی فراوانی که دارد در روز و شب می تواند سبب جلب نظر مخاطبان شود. حتی این ویژگی در شرایط جوی مختلف نیز قابل مشاهده است. به این ترتیب تفاوتی ندارد شما در چه محلی مشغول به فعالیت هستید زیرا با بهره گیری از این ویژگی استیل در کنار پلکسی گلاس در تمام شرایط جوی زیبایی تابلو شما قابل رویت خواهد بود. تمیز نمودن تابلو هایی که از ترکیب استیل با پلکسی گلاس ساخته شده باشند به آسانی انجام می شود. از طرفی این تابلو ها معمولا به دلایلی نظیر آلودگی های محیطی دچار کدری نمی شوند. پلکسی گلاس های مورد استفاده در صنعت تابلو سازیدارای رنگ های متنوعی هستند و همین امر می تواند دست طراحان تابلو مغازه را باز بگذارد تا بر اساس رنگ بندی ها و نیاز های مشتریان اقدام به طراحی تابلو نمایند. در ساخت این تابلو ظرافت حرف اول را می زند و همین امر می تواند به عنوان نقطه قوت بسیار با ارزشی به شمار بیاید.

 

تابلو سازی حروف برجسته با ترکیب استیل و پلکسی گلاس

برای تابلو سازی به این شیوه می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. طراحی حروف برجسته برای ساخت تابلو با استفاده از ترکیب این دو ماده یکی از گزینه هایی است که پیش روی طراحان و سازندگان تابلو مغازه قرار گرفته است.  تابلو های حروف برجسته انواع مختلفی دارند. شما می توانید برای تابلو سازی تابلو حروف برجسته مورد نظر خودتان را از جنس استیل یا پلکسی گلاس سفارش بدهید. همچنین می توانید تابلو حروف برجسته ای را از ترکیب این دو با هم داشته باشید. تابلو چلنیوم یکی دیگر از انواع تابلو های حروف برجسته است که طرفداران فراوانی دارد. در واقع با استفاده از تابلو چلنیوم می توانید طرح های فانتزی و زیبای بسیاری را به وجود بیاورد. در تابلو سازی پلکسی گلاس متریالی است که علاوه بر ترکیب با استیل می تواند در تابلو های چلنیوم نیز نقش بسیار مهمی ایفا نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *