تابلوسازی پس از ورود تابلو چلنیوم به این صنعت


تابلوسازی پس از ورود تابلو چلنیوم به این صنعت با ورود تابلو چلنیوم به صنعت تابلوسازی شکاف عمیقی بین تابلوسازی قدیم و جدید به وجود آمد و تابلو چلنیوم ها روزبه‌روز متنوع‌ تر شدند. امروزه در هر خیابانی که قدم می‌زنید، تابلو چلنیوم از دسته تابلوهایی است که بر سر در مغازه‌ها بیشتر از انواع دیگر تابلوسازی ها دیده می‌شود.

تابلو چلنیوم

تابلو سازی های مبتکر با ورود تابلو چلنیوم آن را به‌تدریج بروزتر می‌نمودند. آن‌هادر یک تابلوسازی ، به‌جای چلنیوم، پلکسی و در دیگری نوار استیل می‌گذاشتند و به نامی دیگر آن تابلو را می‌خواندند. در تابلویی دیگر، پلکسی گلاس در حروف برجسته، تبدیل به فلز می‌شد و نامی دیگر بر آن تابلو گذاشته می‌شد.

به‌تدریج بالغ‌بر صد نوع تابلو طراحی شد که در تابلوسازی‌ ها ساخته می‌شد. با افزایش سفارش مشتریان، دیگر کارگاه‌های کوچک تابلوسازی، پاسخگوی سفارشات نبود.


بنابراین تابلوسازی‌ ها از تابلوهای دست ‌ساز به دستگاه‌های پیشرفته ماشینی روی آوردند. هر تابلو سازی بر اساس وسعت مالی خودش، دستگاهی فراهم نمود تا بتواند تابلوهای به‌روزتر و بهتری بسازد به این طریق بود که حرفه تابلوسازی به صنعت تابلوسازی تبدیل شد.

هم‌اکنون بسیاری از تابلو سازی ها در شهرها، شهرک‌های صنعتی و … در کارخانه‌ی خود با دستگاه‌های مختلف مشغول به کار تابلوسازی هستند. در ایران، تعداد محدودی نیز دارای دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز دنیا هستند که این عده ضمن کار تابلو سازی ، سفارش ساخت حروف برجسته برای همکاران تابلوساز خود را نیز قبول می‌کنند.

تابلو چلنیوم الماسی
کافه رستوران سنتی ماه نو

بهترین تابلو مغازه:

تابلوسازی پس از ورود تابلو چلنیوم به این صنعت قاعدتاً بهترین تابلو مغازه، توسط مجرب‌ ترین تابلوسازان ساخته می‌شود. این‌که بهترین تابلوسازی در زمینه چلنیوم را بیابید، خیلی سخت نیست. کافی ست به تجربه شرکتی که می‌خواهید تابلوی مغازه را سفارش دهید، توجه ویژه داشته باشید. اکثر تابلوسازان حرفه‌ای همان‌هایی هستند که باتجربه‌اند. آنان با انجام پروژه‌های باکیفیت و استفاده از بهترین متریال، چندین سال در این حرفه، خود را بروز کرده و روزبه‌روز کیفیت کارشان را بالاتر برده‌اند.

تابلو چلنیوم:

شاید این فکر در ذهن بسیاری از مشتریان به وجود بیاید که روش ساخت تابلو چلنیوم در تمام تابلوسازی‌ ها یکسان است. استفاده از پلکسی گلاس، نوار چلنیوم، چسب و پی‌وی‌سی و … در تمام کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برای ساخت تابلو چلنیوم، یکسان انجام می‌شود.

این فکر کاملاً اشتباه است. تابلوسازی که در مقابل تابلوسازان دیگر، از شهرت خاصی برخوردار است و سفارشات بیشتری دارد، کاری متفاوت به مشتریان ارائه می‌دهد. کاری باکیفیت، بادوام، قیمت متناسب و … پس نوع تابلوسازی این کارخانه با دیگر همکارانش متفاوت خواهد بود. قبل از انتخاب تابلوساز و بعد از تصمیم به سفارش ساخت تابلو مغازه، گالری محصولات شرکت موردنظر را ببینید. مشاوره قبل از انتخاب نوع تابلو چلنیوم می‌تواند به شما نشان دهد که تابلوسازی در نظر گرفته شما تا چه اندازه در حرفه‌اش تبحر دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *