چرا نصب تابلو مغازه مهم است

چرا نصب تابلو مغازه مهم است

تابلو مغازه اولین ابزار تبلیغاتی است که یک تاجر با آن می تواند تجارت خود را تبلیغ کند. مانند کارت‌های ویزیت، تابلوها وظیفه دارند کسب و کارهای مختلف را در چشم مشتریان هدف برجسته کنند. یک فروشگاه با نصب تابلو تبلیغاتی بدون شک می تواند به نتایج عالی در زمینه جذب مشتری و افزایش سود دست یابد.

تابلو استیل

تابلو مغازه: چرا تابلوها مهم هستند، چگونه می توان یک مورد ایده آل را انتخاب کرد؟

چرا نصب تابلو مغازه مهم است اما تابلو مغازه چیست؟ تابلو مغازه در انواع مختلف ساختارهایی هستند که نشان دهنده یک فعالیت تجاری در یک نقطه فروش خاص می باشند. تابلو چیزی است که جلب توجه مشتریان را تسریع می کند و این ابزار در واقع شناسنامه کسب و کار شما محسوب می شود. به همین دلیل،یک تابلو طراحی شده به شکل حرفه ای بایدکاملا قابل تشخیص باشد. صرف نظر از ابعاد یا تجارتی که تابلو متعلق به آن است، تابلوها به صورت کاملا منحصر به فرد طراحی و تولید می شوند.

بیشترانواع تابلو مغازه برای اینکه به راحتی قابل تشخیص باشند، با لوگوی شرکت مشخص می شوند. لوگو چیزی است که کسب و کار را مشخص می کند. این مفهوم نشانه ای است که با گرافیک خاص خود مشخص می شود و قادر به شناساندن یک فعالیت است: لوگو در حقیقت به شرکت یک نام و یک تصویر خاص می دهد. با شروع از این فرض، درک اینکه چرا یک تابلو لزوماً باید حاوی آرم کسب و کار باشد، دشوار نیست!

یک تابلو مغازه حرفه ای و موثر قادر است در چند ثانیه و در هر شرایطی خود را قابل تشخیص کند. نگاه مشتریان در عبور از یک مسیر اغلب به جاهای مختلف منحرف می شود: وظیفه تابلو جلب توجه است تا مصرف کننده را متقاعد کند که وارد فروشگاه شود. ضروری است که تابلو طراحی شده به طور کامل نشان دهنده پیام فعالیت آن مغازه یا فروشگاه باشد. در واقع، برای قابل تشخیص بودن، یک تابلو باید با پوشش ویترین مغازه و با اثاثیه داخلی آن مطابقت داشته باشد. به این ترتیب در نقطه فروش قادر خواهد بود تصویری واضح و مشخص را به شما منتقل کند. بیایید در اینجا به این موضوع بپردازیم که چگونه یک تابلوی عالی را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم.

نحوه انتخاب تابلو مغازه: انواع مختلف

انواع مختلفی از تابلو مغازه اعم از تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو ترموود، تابلو لایت باکس و … وجود دارد و انتخاب مورد مناسب برای کسب و کار شما آسان نیست. به طور خاص انواع تابلوهای مغازه ها در صنعت تابلوسازی به دو دسته کلان تقسیم می شوند:

تابلو چلنیوم و تابلو کامپوزیت

تابلو چلنیوم دوبل لبه طلایی و زمینه ترکیب چوب ترموود و تابلو کامپوزیت

 

تابلوهای نورپردازی شده

چرا نصب تابلو مغازه مهم است تابلوهای نورپردازی شده مغازه ها تابلوهایی هستند که دارای بدنه مجهز به سیستم روشنایی داخلیمی باشند. به عبارت دیگر، آنها به هیچ سیستم روشنایی خارجی نیاز ندارند زیرا می توانند به طور مستقل روشن شوند. هزینه ساخت این تابلوها بسیار زیاد است زیرا علاوه بر متریال های معمول تابلو سازی مواد اولیه مصرفی آنها شامل سیستم روشنایی داخلی نیز می شود. در اینجا پرکاربردترین انواع تابلوهای نورپردازی شده آورده شده است:

تابلو مغازه لایت باکس:

این نوع تابلوها یکی از ابزارهای مورد علاقه بازرگانان هستند. لایت باکس ها تابلوهایی ساخته شده از آلومینیوم با نورLEDداخلی می باشند که اغلب در قسمت ورودی مغازه ها و یا در خیابان نصب می شوند. آنها حداکثر سطح روشنایی را هم در روز و هم در شب تضمین می کنند. این نوع تابلوها می توانند به هر شکلی طراحی و ساخته شوند و با گستره بالایی از سفارشی سازی مشخص می شوند. آنها می توانند دو طرفه، سوراخ دار یا دارای حروف برجسته باشند.

تابلو مغازه حروف برجسته نورپردازی شده:

بسیاری از مغازه ها تابلویی را انتخاب می کنند که از حروف نورانی تشکیل شده باشد. این حروف از آلومینیوم، فولاد یا پلاستیک ساخته شده و دارای نور نئون یا LED جذابی هستند که باعث می شود در هر زمانی از روز قابل مشاهده باشند. اکثر مشاغل این گزینه را برای نوشتن نام فروشگاه خود با حروف نورپردازی شده انتخاب می کنند.

تابلوهای نورپردازی شده در پس زمینه:

این نوع تابلوها یک ابزار زیبا و اقتصادی هستند که به سادگی شامل نورپردازی تابلوی شما از قسمت پس زمینه می شوند. این تابلوها به ویژه در مراکز خریدی که فضای موجود برای نصب تابلو محدود است استفاده می شوند. تابلوهای نورپردازی شده در پس زمینه به ویژه در دهه های گذشته بسیار رایج بوده اند زیرا آنها یک ابزار زیبا،جذاب و ارزان قیمت هستند. سیستم روشنایی استفاده شده در این نوع تابلوها همیشه لامپ های LED هستند، بنابراین هزینه نهایی تولید تابلو بسیار اقتصادی است.

تابلوهای غیر نورپردازی شده

انواع تابلو مغازه غیر نورپردازی شده آنهایی هستند که سیستم روشنایی داخلی ندارند. نور یک عنصر اساسی برای ایجاد دید در فروشگاه است، در نتیجه این علائم نیز اغلب توسط سیستم های خارجی روشن می شوند. در اینجا متداول ترین انواع تابلوهای غیر نورپردازی شده آورده شده است:

تابلوهای چاپ شده:

این نوع تابلوها بدون شک ارزان ترین تابلوهای مغازه هستند. آنها ضخامت زیادی ندارند زیرا به سادگی و از طریق چاپ تولید می شوند. آنها اغلب با وینیل چسبنده روی دیوار یا با پانل های رنگی سفارشی ساخته می شوند. این نوع تابلوها اغلب توسط سیستم های روشنایی خارجی روشن می شوند.

تابلوهای سه بعدی:

تابلوهای سه بعدی بیشتر برای کسانی مناسب هستند که نمی خواهند مبالغ قابل توجهی را برای طراحی و تولید تابلو مغازه خرج کنند، اما می خواهند کسب و کار خود را در معرض دید عموم قرار دهند. این تابلوها با تصاویر یا نوشته های برجسته ای که بر روی دیوار اعمال می شود ساخته می شوند. بیشترین متریال مصرفی در ساخت و تولید این نوع تابلوها مواد پلکسی گلاس هستند. در حال حاضر رایج ترین انتخاب برای ساخت آنها بدون شک پلکسی گلاس است.

در نهایت می توان گفت در صنعت تابلوسازیانجام یک تجزیه و تحلیل دقیق از تابلوهای رقبای یک کسب و کار خاص می تواند فعالیت مفیدی باشد. به این ترتیب سبک‌ها و ویژگی‌های تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه‌های رقیب شناسایی می شود. این تجزیه و تحلیل به ویژه برای شناسایی تمام ویژگی های متمایز فروشگاه شما مفید است. برجسته کردن نقاط اصالت کسب و کار شما یک فعالیت ضروری برای منحصر به فرد کردن آن در چشم مصرف کنندگان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *