تابلو مغازه هایپر مارکت ها

تابلو مغازه هایپر مارکت ها

تابلو مغازه هایپر مارکت ها یکی از کسب و کارهایی که در سطح شهر، فضای رقابتی شدیدی برای آن وجود دارد، هایپر مارکت است. ممکن است پیش خود بگویید که ” تابلو سازی چه تاثیری بر روی میزان فروش این کسب و کار خواهد گذاشت؟” چرا که بسیاری از افراد به این کسب و کار به چشم یک نیاز روزمره نگاه می کنند. نیازی که به خودی خود وجود دارد و به طور طبیعی نیز برآورده می شود. بنابراین لزومی به انجام تبلیغات برای آن وجود ندارد. اما قدرت تبلیغات با استفاده از تابلو مغازه مثل همیشه در این کسب و کار نیز موثر واقع می شود.

کافی است که به روند گسترش تعداد مارکت های بزرگ در سطح شهر خود توجه نمایید. می توان گفت که اصلی ترین دلیل پیشرفت آن ها، اقدام به برند سازی با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تابلو سازی است. به طور مثال دیلی مارکت یا افق کوروش را در نظر بگیرید. با شنیدن نام این هایپر مارکت ها، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، تابلوی تبلیغاتی و لوگوی آن هاست. آنها توانسته اند با استفاده از اجرا و پیاده سازی طرح یک تابلو مغازه مناسب، برند سازی نمایند.

ایجاد جذابیت و وجود یک عنوان خوب، از جمله ویژگی های یک تابلو مناسب در صنعت تابلو سازی برای یک هایپر مارکت است. از طرفی به کارگیری نورپردازی ها و رنگ پردازی های متنوع با استفاده از این تابلوها، نقش به سزایی در میزان فروش محصولات آن مغازه ایفا می نماید. کافی است دو مغازه را نزدیک هم در نظر بگیرید. یکی با استفاده از تابلو تبلیغاتی اقدام به ایجاد جذابیت های بصری در محیط کسب و کار کرده است. مغازه دیگر هیچ اقدام خاصی در مورد اجرای تابلو تبلیغاتی نکرده است. به نظر شما احتمال جلب نظر مشتریان به سوی کدام یک بیشتر است؟

انواع تابلوهای تبلیغاتی سوپر مارکت در صنعت تابلو سازی

تابلو مغازه هایپر مارکت ها برای ایجاد جذابیت و حس وفاداری در مشتریان یک مغازه ، از انواع متنوعی از تابلوهای ساخته شده در صنعت تابلو سازی استفاده می شود. نمونه هایی از این تابلوها را در این قسمت به طور خلاصه معرفی کرده ایم.

 

  • تابلو چلنیوم

یکی از جذاب ترین و پر مخاطب ترین انواع تابلوها در صنعت تابلو سازی، تابلو چلنیوم است. این تابلو در انواع الماسی، ستاره ای، کریستالی و … یافت می شود. میزان استفاده از این تابلو به عنوان تابلو سوپر مارکت در سطح شهر نسبت به سایر تابلوها پایین است. به سبب نورپردازی و وجود رنگ های متنوع در این تابلو، رفته رفته به میزان کاربرد آن در این نوع از کسب و کارهای محلی افزوده می شود.

 

  • تابلو لایت باکس

اگر به دنبال تابلویی می گردید که سفارش آن برای مغازه شما صرفه اقتصادی داشته باشد، تابلو لایت باکس گزینه مناسبی است. شما می توانید پوسترهای مربوط به تبلیغات محصولات خود را به طور منظم در باکس مخصوص این تابلو قرار دهید. این پوسترها قابلیت تعویض شدن دارند. همچنین انواع فریم لس و اسنپ فریم این تابلوها در صنعت تابلوسازی ساخته شده است. از تابلوهای اسنپ فریم به عنوان یکی از زیباترین انواع تابلوهای تبلیغاتی یاد می شود. می توان این تابلو را به دو صورت رومیزی و ایستاده در محل کسب و کار مورد نظر به کار برد.

 

  • تابلو فلکسی

استفاده از رنگ های مختلف برای نورپردازی، تابلوهای فلکسی را به یکی از محبوب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تابلو سازی تبدیل کرده است. با پایین ترین بودجه ممکن می توانید اقدام به سفارش یکی از این تابلوها برای سوپر مارکت تازه تاسیس خود نمایید.

 

  • تابلو ترموود

این تابلوها گران هستند و استفاده از آن ها در مراکز سوپر مارکت سطح شهر چندان رواج ندارد. در ساخت این تابلوها، زمینه تابلو مورد نظر از نوع چوب حرارت دیده شده است. حروف برجسته بر روی این چوپ پیاده سازی می شوند.

 

 

مزایای استفاده از تابلو مغازه در سوپر مارکت ها

تابلو مغازه هایپر مارکت ها امروزه هر کسب و کاری نیاز به جذب مخاطبان هدف خود دارد. سوپر مارکت ها در این میان بیشتر از هر کسب و کار دیگری به جذب مخاطبان خود می پردازند. استفاده از تابلوهای مختلف صنعت تابلو سازی ، می تواند اطلاعات لازم در مورد کسب و کارتان را به مخاطب بدهد. به طور مثال شما می توانید اطلاعات تماس خود را بر روی تابلوی تبلیغاتی درج نمایید. این کار برای برقراری ارتباط بیشتر و نزدیک تر شما با مشتریان تان صورت می گیرد.

استفاده از تابلو مغازه برای سوپر مارکت، یکی از سریع ترین روش ها برای معرفی محصولات شما به دیگران است. مردم معمولا بیشتر از هر چیزی در سطح شهر سوپر مارکت می بینند. چرا که حجم زیادی از نیازهای روزانه آن ها در محصولات و خدمات این کسب و کار جمع شده است. بنابراین استفاده از یک تابلو مغازه مناسب برای سوپر مارکت باعث جذب هر چه بیشتر مخاطبان به آن می شود.

ویژگی های یک تابلو سوپر مارکت خوب

تابلو مغازه هایپر مارکت ها از اهداف اصلی تابلو سازی برای مغازه ها و کسب و کارهای مختلف، معرفی محصولات آن کسب و کار به افراد حاضر در شهر است. سوپر مارکت بیشتر از هر کسب و کار دیگری، نیاز به معرفی شدن دارد. یک تابلو مغازه مناسب برای سوپر مارکت بایستی ویژگی های زیر را داشته باشد. با داشتن این ویژگی ها اثرگذاری آن برای جذب مشتریان مناطق مختلف شهر افزایش می یابد.

  • پیام ارسالی توسط شما از طریق تابلو تبلیغاتی باید کاملا ساده و کوتاه باشد.
  • هر چه اندازه تابلو سوپر مارکت بزرگتر باشد، افراد بیشتری را جذب می کند.
  • در تابلو سازی سوپر مارکت ها باید به وجود رنگ پردازی های متنوع در تابلو توجه شود. چرا که استفاده از رنگ های مکمل و متضاد، به برقراری ارتباط بهتر مخاطب با خدمات شما کمک می کند.
  • عنوان دیلی مارکت را در نظر بگیرید. این عنوان از هر نظر برای استفاده در انواع تابلوهای تبلیغاتی مناسب است. زیرا که ماندگاری در ذهن مخاطب را به همراه دارد.
  • استفاده از تصویر در تابلو سازی سوپر مارکت، بسیار مفید است. چرا که به معرفی نوع فعالیت شما در کوتاه ترین زمان ممکن کمک می کند.

 

جمع بندی نهایی

سوپر مارکت یک کسب و کار شناخته شده در میان مردم است. اما لازم است که به منظور برند سازی و رقابت با سوپر مارکت های دیگر از طراحی های تابلویی صنعت تابلو سازی در این کسب کار استفاده شود. علاوه بر این انتخاب یک عنوان مناسب برای تابلو مغازه کسب و کار شما، می تواند حجم فروش روزانه شما را تا حد قابل توجهی تغییر دهد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *