آشنایی با روش های جدید تابلوسازی

آشنایی با روش های جدید تابلوسازی به عنوان یکی از روش های مهم و کاربردی در صنعت تبلیغات به شمار می آید. روش های جدید تابلو سازی هر روز در حال معرفی و توسعه هستند تا همه افراد بتوانند با توجه به سلیقه ها و بودجه های متفاوت از آن ها استفاده نمایند. یکی از مهم ترین پیشرفت هایی که در صنعت تابلوسازی روی داد طراحی و اجرای تابلو های برجسته بود. تابلو هایی که به آن ها چلنیوم یا همان حروف برجسته گفته می شود. علاوه بر برجسته بودن طرح های در این تابلو ها وجود منابع نور می تواند جلوه جذاب تری به طرح بدهد. طراحی تابلو های چلنیوم تنها یکی از این پیشرفت ها محسوب می شود. انواع دیگری از تابلو ها نظیر تابلو های فلکسی، تابلو های کامپوزیت و غیره نیز وجود دارند که هر کدام بر اساس شرایط و ویژگی هایی که دارند می توانند مناسب مناطق جغرافیایی خاص یا بر اساس اهداف مشخصی طراحی و اجرا شوند.تابلو سازی را تنها نمی توان به عنوان یک صنعت در نظر گرفت. آن چه که موجب رشد و توسعه روش های جدید تابلو سازی شده است تلفیق آن با هنر است. استفاده از خلاقیت ها و نو آوری های مدرن در این صنعت موجب گردیده تا به جایگاهی مناسب در حوزه تبلیغات و باری استفاده تابلو مغازه دست پیدا نماید. در صورتی که قصد دارید برای معرفی خدمات و محصولات خود از هنر و صنعت تابلو سازی بهره ببرید بهتر است با انواع تابلو ها و روش های تولید آن ها آشنا باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود انجام دهید.

اهمیت استفاده از روش های جدید تابلو سازی

آشنایی با روش های جدید تابلوسازی یکی از مهم ترین موضوعاتی که اهمیت استفاده از روش های جدید تابلو سازی را نشان می دهد افزایش بازار رقابت در تمامی عرصه های اقتصادی و تجاری است. امروزه تمام کسب و کارها در حوزه های مختلف به دنبال یافتن راه هایی برای نمایش بهتر ویژگی های خود رد مقایسه با رقبا هستند. همین امر موجب شده افرادی که در این بخش فعالی هستند همواره به دنبال توسعه روش های جدید تابلو سازی باشند. تابلو سازی در واقع روشی است برای بهتر دیده شدن شما و می تواند تاثیری ماندگار بر ذهن مخاطبان داشته باشد. در شرایط فعلی آن چه که می تواند موفقیت شما را تضمین کند بهتر دیده شدن است. در واقع در اغلب روش های تبلیغاتی هدف از انجام آن ها نمایش بهتر و با کیفیت تر یک کسب و کار و ویژگی های آن است.

 

 

مروری بر برخی از روش های جدید تابلو سازی

برای صحبت در خصوص روش های جدید تابلوسازی می توان گزینه های متعددی را مورد بررسی قرار داد. در ادامه قصد داریم به برخی از این روش های خلاقانه اشاره نماییم. در کنار این موارد باید به این نکته توجه کرد که توسعه و پیشرفت روش های قبلی نیز می تواند نقشی مهم در بهبود کیفیت و نتایج حاصل ازتابلو سازی گردد.

نکته ای در خصوص روش های جدید تابلو سازی باید به آن توجه شود این است که پیشرفت های حاصل تنها در زمینه روش های مورد استفاده نبوده و می توان این روش های جدید را به استفاده از متریال های متنوع نیز مرتبط دانست.

  • تابلو نویسی:

یکی از جذاب ترین روش هایی که امروزه در میان مشتریان طرفداران فراوانی یافته است. تابلو هایی است که به آن تابلو نویسی گفته می شود. در این روش تابلو مورد نظر به حالت سنتی دارای یک فرم و قاب مخصوص نبوده و تنها نوشته های مورد نظر مشتریان با استفاده از متریال های مشخصی نوشته شده و در محل مورد نظر قرار داده می شود. این روی جذابیت های فراوانی دارد و دست تابلو ساز ها برای استفاده از متریال های گوناگون در تابلو نویسی کاملا باز است. فراموش نکنید که در هنگام انتخاب متریال مورد نظر باید مواردی نظیر استفاده داخلی یا خارجی از تابلو و شرایط محیطی که در آن نصب می گردد مد نظر قرار داده شود تا طول عمر و کیفیت تابلو تحت تاثیر این موارد کاهش پیدا نکند.

تابلو چلنیوم الماسی

  • تابلو چلنیوم:

تابلو چلنیوم یکی دیگر از پیشرفت های مهمی است که در صنعت تابلو سازی حاصل گردید. استفاده از حروف برجسته در تابلو سازی توانسته جایگاه این صنعت را به شکل قابل قبولی بهبود بخشد. تنوع در طراحی و تولید تابلو چلنیوم بسیار بالا بوده و می تواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد. علاوه بر این همان گونه که اشاره گردید پیشرفت هایی که در زمینه متریال مورد استفاده صورت گرفته توانسته در نتیجه تولید این تابلو ها تاثیر چشم گیری داشته باشد. به عنوان مثال استفاده از استیل در تولید این حروف برجسته نتایج خوبی به همراه داشته است. تابلو چلنیوم تابلو هایی جذاب ، با کیفیت و با دوام هستند که می تواند با خیال راحت در محل های مختلف از وجود آن ها استفاده نمود. تابلو چلنیوم به دو روش ساخته می شود یکی روش سنتی و قدیمی است که در آن تابلو ها به صورت دستی ساخته می شوند و دیگری روش های جدیدی است که تابلو ها با استفاده از سیستم ها پیشرفته طراحی و در کارخانه ها تولید می شوند.

 

  • تابلو های روان LED:

تابلو های روان LEDاز دیگر انواع تابلو هایی است که در تمام دنیا دارای مشتریان فراوانی است. این تابلو ها به شما امکان می دهند تا متون دلخواه خود را برای مشتریان و مخاطبان کسب و کار خود به نمایش بگذارید. این تابلو ها از نمایشگر های دیجیتال تشکیل شده اند. لامپ های مورد استفاده در اینتابلو ها چنان چه از نام آن ها مشخص است از نوع LED بوده است. در تابلو سازی از نوع LED با دو دسته تابلو مواجه هستیم. تابلو هایی با متون متحرک و تابلو هایی با متن و تصاویر ثابت که بر اساس نیاز مشتریان انتخاب می شود. علاوه بر نوع و نحوه نمایش در خصوص این تابلو ها می توان دسته بندی دیگری را نیز لحاظ نمود. تابلو هایی با نمایش متون و تصاویر به صورت تک رنگ و تابلو هایی که پیشرفته تر بوده و رنگ های بیشتری را به نمایش می گذارند. ابعاد و اندازه این تابلو ها نیز کاملا متنوع بوده که می توانند نیاز همه افراد را به خوبی پوشش دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *