توصیه های مهم برای تابلوسازی حرفه ای در انواع مختلف

توصیه های مهم برای تابلوسازی حرفه ای در انواع مختلف

امروز می خواهیم در مورد تابلوسازی و تابلوهای تبلیغاتی به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیارمهم برای کسب و کار شما صحبت کنیم. تابلو تبلیغاتی مغازه ها نه تنها یک مزیت زیبایی شناختی برای فعالیت محسوب می شود، بلکه از همه لحاظ یکی از موثرترین راه ها برای شناخته شدن در منطقه مورد فعالیت است. برای فروشگاه های فیزیکی، تابلوها به عنوان یک کارت ویزیت برایمعرفی فروشگاه، محصولات و خدماتشان محسوب می شوند.

تعریف تابلو مغازه می تواند ساده تر هم باشد: تابلو مغازه ساختاری است که حضور هر نوع فعالیتی را در یک نقطه فروش دقیق نشان می دهد. این یک گواهی فیزیکی و سه بعدیاست که خدمات و محصولات شما را به یک مکانیخاص متعلق می سازد. با این حال، آنچه می تواند سادگی درک این پروسه رو کمی دشوارتر طراحی حرفه ای و ساخت اصولی تابلو است.

توصیه های مهم برای تابلوسازی حرفه ای در انواع مختلف

یک تابلوحرفه ای و مؤثر معمولاً با یک لوگو یایک متن برجسته و قابل تشخیص، عمدتاً لوگوی فعالیت، نشان داده می شود. در نتیجه،تابلو مغازه پیتزا فروشی با تابلو یک فروشگاه لوازم تحریر باید بسیار متمایز باشد. پتانسیل تابلو در صورتی به حداکثر می رسد که بتواند هم اصالت بسیار نمادین ارائه دهد و هم انتظارات صاحبان کسب و کارها را در جلب مشتریان برآورده کند. تابلوییجذاب، خوش‌ساخت و خوش‌جا، همراه با یک ویترین زیبا، می‌تواند اعتماد غیر قابل تصور ترین مشتریان را نیز جلب کند. اگر ارائه خدمات و محصولات با کیفیت عالیرا نیز به این موارد اضافه کنید، حضور شما در منطقه به خوبی تاییدو شناخته شده خواهد شد.

تابلوسازی در انواع مختلف به عنوان تابلوی تبلیغاتی برای مغازه ها، مشاغل و رستوران ها

واضح است که یک تابلوی سفید بیشتر به یک تالار برای رویدادها و مراسمات مختلف کمک می کند، در حالی که تابلویی دارای نماد موزیک و رنگ های خاص و اغلب تیره برای یک فروشگاه آلات موسیقی مناسب تر است. بنابراین، برای درک اینکه کدام تابلو برای کسب و کار شما بهترین است، خوب است که انواع تابلوهای تبلیغاتی موجود را بشناسید!

تابلوسازی در انواع مختلف به عنوان تابلوی تبلیغاتی برای مغازه ها، مشاغل و رستوران ها

تابلو فلزی

تابلو مغازه نورپردازی نشده

با فرض اینکه همه مغازه ها واقعاً امکانات ساختاری برای پشتیبانی از تابلوهای نورپردازی شده را ندارند، باید گفت که برای برخی مشاغل حتی نورپردازی تابلو آنقدرها هم ضروری نیست. مشاغلی که عمدتاً در طول روز فعالیت می کنند یا می خواهند فضای ورودی خود را با عناصر سه بعدی زیباتر کنند می توانند بدون یک تابلو نورپردازی شده فعالیت نمایند. با این حال، باید به خاطر داشت که یک تابلو غیر روشن می تواند در منطقه ای که سایر تابلوها نورپردازی شده هستند و در اطراف روشن می شوند، بی فایده باشد. برای بقیه کسب و کارها، انواع مختلفی از تابلو مغازه و فروشگاه غیر نورانی وجود دارد.

تابلوهای حروف برجسته یا تابلوهای دارای حروف سه بعدی

این نوع تابلوها که تابلو چلنیوم نیز نامیده می شوند از متریال های مختلفی چون آلومینیوم، پلاستیک، برنج و اکریلیک به وجود می آیند. آنها عمدتاً در جلب توجه مخاطب موفق عمل می کنند و می توانند حتی از فواصل طولانی نیز بسیار جذاب باشند. فرآیند تولیداین نوع تابلوها مطمئناً پیچیده است و به همین دلیل برخلاف سایر انواع قیمت های بالاتری دارند، اما مطمئناً بسیار مؤثر هستند.

تابلوهای ترموود و حروف چوبی

استفاده از چوب در هر محصولی همیشه بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد.تابلو مغازه ترموود د انواع طرح و رنگ می تواند تولید شود.این نوع تابلوها برای دادن ظاهری کلاسیک به مغازه عالیه ستند اما مطمناً تابلوهای چوبی آنگونه که باید مقاومت مطلوبی را به نمایش نخواهند گذاشت.

تابلوسازی تابلوهای نورپردازی شده

تابلو سازی تابلوهای نورپردازی شده نیاز به کار زیادی دارد و مطمئناً می تواند هزینه بیشتری نیز داشته باشد.با این حال واضح است که تأثیر بصری تابلوهای نورپردازی شده کاملا متفاوت است و فضای کل مکان کسب و کار شما را تغییر می دهد. یک تابلوی نورانی به راحتی چشم رهگذر را به خود جلب میکند.

تابلوسازی تابلوهای نورپردازی شده

تابلوهای لایت باکس

تابلوهای لایت باکس نمونه هایی از نور یکپارچه هستند. بنابراین آنها اساساً محفظه‌هایی برای LED‌ها به وجود می آورند که اجازه می‌دهد تابلو در 24 ساعت شبانه روز روشن و قابل مشاهده باشد. این نوع تابلوها از نظر شکل، رنگ و طراحی لوگو بسیار قابل تنظیم هستند.

تابلوهای نورپردازی شده نقطه ای

در این نوع تابلو مغازه، یک شکل، یک لوگو یا برند به گونه ای حک می شود که یک پانل نورانی شکل را در خارج از صفحه زمینه تابلو نشان دهد. تابلوهای نورپردازی شده در حالت کلی دارای ظاهر بسیار فریبنده ای هستند و به راحتی مورد توجه دیگران قرار می گیرند. بنابراین اگر به قدرت طبیعی تابلو المان هایی چون لوگوهای درخشان نیز اضافه شوند، بازی به نفع شما تمام می شود.

تابلوسازی حرفه ای چگونه انجام می شود؟

در اینجا 5 نکته مهم را که در تابلوسازی حرفه ای باید مورد توجه قرار گیرند بیان می کنیم.

در تابلوسازی حرفه ای ابتدا هدف را تعریف کنید

همانطور که گفتیم تابلوسازی هم به منظور تبلیغات و همبا هدف زیبایی شناختی انجام می شود. بنابراین برای شروع کار باید این پرسش را مطرح کنید که: هدف از ساخت این تابلو چیست؟ برای ساخت یک تابلو خوب لازم است: به اصالت، اطلاعات ضروری کسب و کار و داشتن برخی ابتکارات خاص توجه کنید.

پیام تابلو باید واضح باشد

برای جلب توجه و متعاقباً اعتماد مشتریان، تابلو باید دارای پیامی واضح و شهودی باشد.

استفاده از رنگ‌های متضاد در تابلوسازی

در تابلوسازی حرفه ای بهتر است به رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید توجه زیادی داشته باشید تا نتیجه نهایی کار جلوه بصری ناخوشایندی را به خود نگیرد. برای ساخت هر نوع تابلو ترکیب رنگ برنده ای وجود دارد. چند نمونه از این ترکیب رنگ ها عبارتند از: سیاه روی زرد، زرد روی سیاه، سیاه روی سفید، سفید روی آبی و سبز روی سفید.

حفظ نظم

از آنجایی که در تابلو سازی پیام روی تابلو باید از فواصل دور نیز درک شود، پر کردن فضای موجود با عناصر بیش از حد کاملاً معکوس عمل می کند ویک اثر وحشتناک ناخوشایند ایجاد مینماید. در این زمینه بهتر است همیشه مرتب، مینیمالیستی و منسجم با گرافیک تابلو عمل شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *