عمر مفید تابلو چلنیوم

عمر مفید تابلو چلنیوم ، تابلو چلنیوم را می توان به عنوان یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین پیشرفت هایی دانست که در صنعت تابلو سازی روی داده است. ورود تابلو چلنیوم به این صنعت موجب شد تا دست طراحان و تابلو سازی ها برای تولید تابلو های زیبا و چشم نواز باز شود و بتوانند تنوع بیشتری در تولید تابلو به خرج بدهند. به گونه ای که این تابلو ها علاوه بر مقاصد تبلیغاتی بتوانند تا حد زیادی زیبایی بصری را در شهر ها ایجاد نمایند. یکی از اصلی ترین استفاده هایی که از تابلو ها چلنیوم به عمل می آید تولید تابلو مغازه است. تابلو چلنیوم که به آن تابلو حروف برجسته نیز گفته می شود می تواند با متریال های گوناگونی ساخته شود و همین امر موجب شده تا دارای طول عمر مناسبی باشند.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم و تحمل شرایط محیطی سخت

همان گونه که ذکر شد ک صنعت تابلوسازی  تابلو چلنیوم به سبب ویژگی های فراوانی که دارد توانسته جایگاه مناسبی در میان سایر انواع تابلو کسب نمایند.  این تابلو ها مزیت های فراوانی دارند. یکی از این مزیت ها طول عمر بالای این تابلو ها است. تابلو چلنیوم این قابلیت را دارد که شرایط بسیار سخت محیطی را تحمل کرده و سال های سال دوام بیاورد.  این امر می تواند از جنبه های گوناگونی مفید باشد. نکته اول این که ماندگاری و طول عمر بالا به این معنا است که این تابلو ها تا سال ها کیفیت و زیبایی خود را حفظ نموده و می توانند اهداف تبلیغاتی صاحبان صنایع را تامین نمایند. علاوه بر این حفظ کیفیت در تابلو چلنیوم می تواند سبب زیبایی بیشتر فضای شهر شود. در نظر بگیرید اگر از تابلو های بی کیفیت استفاده شود در مدت زمان اندکی این تابلو ها زیبایی و جلوه اولیه خود را از دست می دهند و نمای بسیار زشتی را ایجاد می کنند. آخرین نکته و مهم ترین نکته در خصوص تابلو چلنیوم و تحمل شرایط محیطی، تحمیل هزینه های کمتر به صاحبان کسب و کار است. اگرچه ممکن است در هنگام خرید و تولید تابلو چلنیوم شما متحمل هزینه های بیشتری در مقایسه با روش های قدیمی شوید اما علاوه بر زیبایی کیفیت بالای این تابلو ها به شما کمک می کند که هزینه های تعمیر و نگهداری و حتی تعویض کمتری بپردازید.  گاهی اوقات به ویژه در مناطقی که دارای آب و هوای خاص و شرایط محیطی ویژه ای هستند طول عمر تابلو مغازه بسیار کوتاه بوده و افراد مجبورند هزینه های فراوانی برای تعویض این تابلو ها و تعمیر آن ها بپردازند. این امر در خصوص تابلو چلنیوم صدق نمی کند و همین موضوع آن را از سایر مدل ها متمایز نموده است.

عمر تابلو چلنیوم

 

ویژگی های تابلو چلنیوم و ماندگاری بالای آن

تابلو چلنیوم دارای ویژگی های منحصر به فردی است که موجب شده تا از دیدگاه های مختلف استفاده از این تابلو ها به صرفه باشد. در ادامه قصد داریم تا به برخی از این ویژگی ها اشاره کنیم:

  • طول عمر بالا

طول عمر تابلو چلنیوم بالاست. این تابلو سازی از متریال های مختلفی ساخته می شوند و یکی از اصولی که طراحی و ساخت آن مد نظر قرار می گیرد توجه به کیفیت است. این تابلو ها به سادگی خراب نشده و در طول زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند.

  • تنوع بالا در طراحی و تولید

استفاده از متریال گوناگون در تولید تابلو چلنیوم موجب شده تا تنوع در ساخت این تابلو ها بسیار بالا باشند و انواع گوناگونی از مدل ها و طرح ها و رنگ ها در آن قابل استفاده باشد.

 

  • مصرف کمتر برق

مصرف برق در تابلو های تبلیغاتی یکی از محدودیت های بزرگی است که پیش روی متقاضیان قرار دارد و ورود تابلو چلنیوم به این صنعت تا حد زیادی این مشکل را رفع نمود. سیستم نورپردازی در این تابلو ها به گونه ای است که کمترین مصرف برق را با بالاترین میزان بازده به همراه دارد.

  • مقاومت کافی در شرایط محیطی مختلف

طول عمر بالای تابلو چلنیوم که وابسته به کیفیت ساخت و متریال مورد استفاده در این تابلو ها است منجر شده تا این تابلو اولین انتخاب برای مناطق با آب و هوای سخت و غیر معمول باشد. کیفیت تابلو چلنیوم به گونه ای است که در شرایط پر باران که میزان رطوبت بسیار بالا می باشد زنگ نمی زنند.

 

  • هزینه های تعمیر و نگهداری

مواردی که به آن ها اشاره در نهایت می تواند منجر به این شود که هزینه های جاری مانند هزینه های نگهداری و تعمیر و همچنین هزینه هایی مانند مصرف برق در زمان استفاده از تابلو چلنیوم به شدت کاهش یابد.

 

عمر مفید تابلو چلنیوم

ماندگاری تابلو چلنیوم و بخش های مختلف آن

تابلو چلنیوم از بخش های مختلفی تشکیل شده است و ماندگاری بالای این تابلو سازی  نتیجه قرار گیری صحیح این بخش ها در کنار هم است. بخش های مختلف یک تابلو چلنیوم به طور معمول شامل لبه های چلنیوم می باشد که این لبه ها با نوار های اسفنجی تکمیل می شوند. استفاده از این نوار ها می تواند مانع ورود گرد و خاک به تابلو شده و نقش مهمی در طول عمر تابلو چلنیوم ایفا می نماید. علاوه بر گرد و خاک نوار های اسفنجی می توانند به عنوان عایقی در برابر نفوذ آب عمل کنند و به همین سبب محافظ خوبی برای سیستم برقی و نور پردازی تابلو چلنیوم تلقی می شوند. استفاده از طلق پلکسی یکی دیگر از مهم ترین بخش ها در تولید تابلو چلنیوم بوده که می تواند به نور پردازی بهتر در این تابلو کمک نماید و به این ترتیب به نور کمتری نیاز خواهد بود. لامپ ها اس ام دی که در تولید تابلو چلنیوم استفاده می شود از جمله مواردی هستند که به مصرف کمتر برق در این تابلو ها کمک می کنند. این لامپ ها علاوه بر کم مصرف بودن دارای طول عمر بالایی هستند و می توانند در بهبود طول عمر این تابلو ها نقش خوبی داشته باشند. به طور کلی همه بخش های مهم در طراحی و تولید تابلو چلنیوم در کنار هم می توانند سبب شوند که این تابلو ها طول عمر بالایی داشته باشند و بتوان از آن ها در شرایط مختلف محیطی استفاده نمود. تابلو های چلنیوم دارای زیبایی فراوانی هستند و می توانند از فواصل دور توجه مخاطبان را به خود جلب نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *