قیمت تابلو مغازه

قیمت تابلو مغازه تابلو مغازه یکی از مهم ترین عناصری است که صاحبان مغازه ها باید به آن توجه کرده و در انتخاب و تهیه آن دقت کافی را به عمل بیاورند. در واقع تابلو مغازه معرف مغازه شماست و اولین جایی است که مخاطبان شما با آن مواجه می شود. باید ویژگی های فراوانی را برای انتخاب و سفارش تابلو مغازه در نظر گرفت تا در نهایت با صرف هزینه ای معقول تابلو مناسبی تهیه نمایید. پیشرفت صنعت تابلو سازی در سال های اخیر به گونه ای سرعت گرفته است که امروزه تنوع در ساخت و اجرای تابلو های مختلف شهری و تابلو مغازه بسیار فراوان است.  این تنوع هم از لحاظ نوع و روش های ساخت قابل بررسی می باشد و هم از دیدگاه زیبایی و جذابیت تابلو ها که برای صاحبان مغازه دارای اهمیت بالایی است.

تابلو مغازه

تابلو مغازه و قیمت گذاری آن

در کنار همه موضوعاتی که در خصوص تابلو مغازه به آن اشاره شد و مواردی که باید مد نظر قرار داد عوامل مهمی وجود دارد که می توانند در قیمت گذاری تابلو مغازه تاثیر مستقیم داشته باشند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم نمود.پیش از آن باید در خصوص اهمیت صرف هزینه برای تهیه تابلو مغازه صحبت کنیم. ساخت و نصب تابلو مغازه ممکن است یکی از پر هزینه ترین بخش ها برای تبلیغات یک مغازه به شمار بیاید اما واقعیت این است که هزینه های اولیه برای تهیه یک تابلو مغازه خوب می تواند شما را از پرداخت بسیاری از هزینه های بعدی برای تعمیر و نگهداری و حتی در برخی مواقع تعویض تابلو ها بی نیاز نماید. به ویژه اگر مغازه شما در مناطقی قرار دارد که دارای آب و هوای خاصی بوده و تابلو در معرض رطوبت یا سرما و گرمای غیر معمولی می باشد باید با دقت بیشتری در خصوص انتخاب تابلو مغازه عمل نمایید. صنعت تابلو سازی با توجه به پیشرفت هایی که در سال های اخیر داشته است این امکان را برای صاحبان مغازه فراهم آورده تا تابلو هایی با دوام و طول عمر بالاتری تهیه نمایند.

 

تابلو سازی

 

 

عوامل موثر در قیمت گذاری تابلو مغازه

همان گونه که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم عوامل متعددی در تعیین قیمت تابلو مغازه موثر می باشد. عواملی نظیر نوع و طرح تابلو مغازه، جنس تابلو ها، نوع نور پردازی و … می تواند در این امر اثرگذار باشد. شناخت صحیح این عوامل می تواند راهنمای مناسبی برای افرادی باشد که قصد دارند برای مغازه خود تابلو تهیه نمایند. هنگامی که با همه عوامل اثر گذار در این بخش آشنا شوید می توانید تصمیم گیری بهتری در این خصوص داشته باشید.

 

  • کیفیت تابلو مغازه و نقش آن در قیمت گذاری

یکی از بدی اصلی ترین و مهم ترین موضوعات در بحث تعیین قیمت تابلو مغازه، کیفیت این تابلو ها می باشد. هر چه کیفیت تابلو انتخابی بالا تر باشد هزینه بیشتری برای آن صرف خواهد شد اما نباید فراموش کنید که صرف هزینه بیشتر برای تابلو مغازه به منزله سرمایه گذاری در بخشی از تبلیغات شغلی شما می باشد.

  • نوع و طرح تابلو مغازه

با توجه به تنوع فراوان در تولید تابلو مغازه، انتخاب تابلویی که بتواند هم نیاز شما را برآورده نماید و هم از لحاظ بصری به اندازه کافی زیبا باشد امری مهم به شمار می آید. یکی از جدید ترین پیشرفت هایی که در زمینه تولید تابلو تبلیغاتی صورت گرفته است ورود تابلو هایی با نام تابلو چلنیوم به بازار است. این تابلو ها که با نام حروف برجسته نیز شناخته می شوند تابلو هایی هستند که از جنس های بسیار مرغوب ساخته شده و زیبایی چشم نوازی دارند. اما در کنار این ویژگی ها، تابلو چلنیوم دارای طول عمر بالایی است و همین امر می تواند خیال شما را از بابت کیفیت این محصولات راحت کرده و اگر چه هزینه بالاتری برای خرید آن پرداخت می کنید اما این هزینه برای سالیان متمادی برای شما باقی خواهد ماند و نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. در خصوص طرح و نوع تابلو و نقش آن در قیمت گذاری موضوع دیگری را نیز باید مطرح نماییم. طرح های مورد استفاده در ساخت تابلو می توانند در قیمت آن اثر داشته باشند. به این ترتیب که گاهی برای جایگذاری برخی از المان های مورد استفاده برای طراحی یا حتی جایگذاری حروف مورد استفاده نیاز به خدمات بیشتری است و همین امر می تواند قیمت را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

 

  • مواد و متریال مورد استفاده در ساخت تابلو مغازه

در ساخت تابلو مغازه از متریال مختلفی استفاده می شود که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و انتخاب هر کدام از آن ها می تواند به صورت مستقیم بر افزایش یا کاهش قیمت ها در تابلوسازی اثر گذار باشد. استفاده از انواع متریال نظیر پی وی سی، چوب و فلز در صنعت تابلو سازی رواج فراوانی دارد.

  • نور پردازی و مصرف انرژی در تابلو مغازه

نوع نور پردازی در طراحی و اجرای تابلو مغازه و قیمت آن ها جایگاه بسیار مهمی دارد. در برخی از انواع تابلو ها معمولا نور پردازی به عنوان جزئی از کار به شمار می آید و جداگانه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از لامپ ها مخصوص و نوع و روش نور پردازی می تواند در کاهش هزینه های مصرفی موثر باشد. به بیان دیگر اگر چه ممکن است شما در ابتدای امر هزینه بیشتری برای تابلو مغازه ای که دارای سیستم های نور پردازی مناسب است متقبل شوید اما در زمان استفاده کاهش هزینه های مصرفی مانند هزینه برق و انرژی و همچنین هزینه های تعمیر را برای شما به همراه خواهد داشت. در برخی از سیستم های نورپردازی باشد از فن های خنگ کننده مخصوصی استفاده شود تا به تابلو آسیبی وارد نشود. همین موضوعات می تواند قیمت تابلو را گران تر کند.

مشاورین املاک مدرن کامرانیه

 

تابلو چلنیوم

 

  • بزرگی و کوچکی و نصب تابلو مغازه

ابعاد و اندازه و شرایط نصب از دیگر موضوعاتی است که بر قیمت تابلو مغازه موثر است. این موضوع که تابلو شما بزرگ باشد و سختی های بیشتری برای حمل و نقل و نصب داشته باشد می تواند قیمت را افزایش دهد و همچنین شرایط نصب مانند ارتفاع و دسترسی به محل نصب همه می توانند در قیمت نهایی نقش داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *